Hvordan tenker dere å legge opp permisjonen deres?
Her kan vi dele triks og tips, og lure løsninger.
Foreløpig hos oss ser det ut som om det blir hele 2,5 mnd med ulønnet permisjon på 100% lønn. Det synes jeg er mye
Jeg skal ta hele felles kvota frem til påskeferien. Så tar mannen etter påskeferien til sommerferien. Jeg har fri hele sommerferien, så da pauser vi hans permisjon. Så skal han ta 1 dag i uken etter sommerferien.
Ønsker å prøve å ta ulønnet perm på hver sin side av året slik at ikke total årslønn blir så skrumpet inn. Har allerede begynt å prøve å spare litt, men det går vel også til babystæsj før barnet kommer..
har dere lagt opp en plan?
Her kan vi dele triks og tips, og lure løsninger.
Foreløpig hos oss ser det ut som om det blir hele 2,5 mnd med ulønnet permisjon på 100% lønn. Det synes jeg er mye
Jeg skal ta hele felles kvota frem til påskeferien. Så tar mannen etter påskeferien til sommerferien. Jeg har fri hele sommerferien, så da pauser vi hans permisjon. Så skal han ta 1 dag i uken etter sommerferien. Ønsker å prøve å ta ulønnet perm på hver sin side av året slik at ikke total årslønn blir så skrumpet inn. Har allerede begynt å prøve å spare litt, men det går vel også til babystæsj før barnet kommer..
har dere lagt opp en plan?
Har ikke har ulønnet før, men vil gjerne være hjemme lengst mulig denne gang (selv om det koster). Men jeg er så sykt redd for plutselige uforutsette utgifter i denne perioden (sånn i tillegg til at man har bare akkurat nok). Kan selvsagt være at vi har en litt skjør økonomi siden vi har fem fra før.. Og at jeg bekymrer meg unødvendig