Permisjon

Samboer skal ha en del mer enn 10 uker ihvertfall, men vi vet ikke helt akkurat hvordan vi deler det enda :)
Så hyggelig det er flere fedre som engasjerer seg. Virket som det var så mange som bare skal ha 10 uker. Min mann vil ha mye mer, og hadde mye mer sist. Han er så glad for å ha hatt så mye tid "alene" med datteren sin. De har et veldig nært forhold i dag.
 
Først så tenkte vi 3 måneder på far og resten på meg, som tankegangen er nå blir det 10 uker på far og resten meg. Får her kommer kanskje far til å gå ulønnet permisjon fram til barnehagestart, siden det er jeg som kommer inn med mest inntekt [emoji17] men vi får se.
 
Har tar nok kun sine 10 uker og eg resten [emoji4] skal ta 80% denne gangen slik at eg får 10 uker ekstra. Blir også ulønna fram til bhg start aug 2019. Siste ungen så denne permisjonen skal nytes max. Begynnte på jobb igjen sept itte sist permisjon så føle eg kje har jobba så lenge egentligt. Redd eg skal bli fort lei [emoji53]
 
Vi har ikke snakka så mye om det enda, da sambo muligens skal bytte jobb før fødselen. Jeg ønsker å ta ut 80% lønn, men redd det blir knapt økonomisk [emoji53] vanskelig å regne ut hvor mye man får også, siden man betaler litt mindre skatt .. må vel også sette meg litt inn i hvordan det er med barnehageplass her jeg bor [emoji85][emoji28]
 
Far vil ha ca 16 uker, men mulig et par av de blir ferie. Jeg tar resten+litt ulønnet. Var borte ca 11 1/2 mnd sist. Blir sikkert rundt det samme nå.
 
Back
Topp