Permisjon

Jeg skal ha permisjon frem til begynnelsen av juni, så skal jeg jobber 4uker, så skal jeg ha permisjon i fem uker før pappan skal ha sine siste seks uker. Lille er født 23/8 og vi valgte 80% lønn for å ha permisjon forbi barnehagestart.

Vært i jobb en uke allerede!! Og er ferdig med all permisjon. Virker som jeg er den eneste her?

Far skal ha pappaperm og fellesperioden frem til sommeren. Vi delte all permisjon på to. Felles ferie fra juni-august. Barnet begynner i barnehage i august :-)

Permisjon er ferdig den 13.7,da tar jeg 5 uker ferie samtidig som pappan tar 5 uker perm. Så er planen å begynne 40% jobb og kontantstøtte så, får det bli en kabal for at lille ikke skal begynne i barnehage før januar 2018.

Permisjon er ferdig den 13.7,da tar jeg 5 uker ferie samtidig som pappan tar 5 uker perm. Så er planen å begynne 40% jobb og kontantstøtte så, får det bli en kabal for at lille ikke skal begynne i barnehage før januar 2018.
Er dere sikre på å få plass fra januar? Her jeg bor må man ha barnehageplass fra august for å få dette sikkert..

når fødte du? Har dere ikke mer perm i slutten av mai??

Født 5.august, og vi har 100% perm. Pappaen har 4 uker til som han foreløpig har søkt utsettelse på da han har en jobb han ikke bare kan være borte fra lenge i strekk, spesielt om sommeren da de har mye å gjøre. Derfor han tar 6 av sine uker nå når det er litt lavsesong for jobben hans.

Født 5.august, og vi har 100% perm. Pappaen har 4 uker til som han foreløpig har søkt utsettelse på da han har en jobb han ikke bare kan være borte fra lenge i strekk, spesielt om sommeren da de har mye å gjøre. Derfor han tar 6 av sine uker nå når det er litt lavsesong for jobben hans.
Åja Okei :):)

Jeg har permisjon til 13/7 så 10 uker ferie . Pappaen tar sin permisjon etter min ferie så lille begynner i Bhg 1 desember [emoji1360]

Her har jeg søkt om 1 års permisjon uten lønn og skal være hjemme med lille og ha kontantstøtte. Permisjonen min går ut 17.07.2017, skal ha ferie resten av jul og august og permisjon fra september, og begynner på jobb da igjen 01.08.2018, og da skal lille i barnehagen. Han er da 2 år noen uker etter bhg-start. Mannen skal ha permisjon en dag i uka det året mellom han er 2-3 år :)

Back
Topp