Åja, så kjektHan har fått mme siden han var 4 ukerHvis jeg hadde hatt nok melk hadde jeg nok pumpa ja
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, så kjektHan har fått mme siden han var 4 ukerHvis jeg hadde hatt nok melk hadde jeg nok pumpa ja
![]()

Er dere sikre på å få plass fra januar? Her jeg bor må man ha barnehageplass fra august for å få dette sikkert..Permisjon er ferdig den 13.7,da tar jeg 5 uker ferie samtidig som pappan tar 5 uker perm. Så er planen å begynne 40% jobb og kontantstøtte så, får det bli en kabal for at lille ikke skal begynne i barnehage før januar 2018.
når fødte du? Har dere ikke mer perm i slutten av mai??
Født 5.august, og vi har 100% perm. Pappaen har 4 uker til som han foreløpig har søkt utsettelse på da han har en jobb han ikke bare kan være borte fra lenge i strekk, spesielt om sommeren da de har mye å gjøre. Derfor han tar 6 av sine uker nå når det er litt lavsesong for jobben hans.
Nope er ikke det,så er en sjans å taEr dere sikre på å få plass fra januar? Her jeg bor må man ha barnehageplass fra august for å få dette sikkert..