Permisjon

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
tenk at nå er barna våre et halvt år eller snart:) tiden går så altfor fort! Husker det som Igår at vi skreiv om tegn til fødsel, hvor blir tiden av? Når er dere ferdig med permisjon? Når skal mannen ha permisjon? Når er dere ferdig med hele permisjonen, og når skal de fine små i barnehage?

Ja, det går veldig fort. Altfor fort! Jeg skal ha ulønnet permisjon etter min egen, fellesperioden og ferie. Så begynner når lille akkurat har rundet 1 år. Da skal pappaen ha gradert permisjon (50%) til over jul, slik at det blir korte dager i barnehagen det første halvåret.

Helt enig, går sykt fort! Jeg skal ha permisjon ut juli og så begynner lille i barnehagen i august. Forstår ikke hvordan tiden kan fly som den gjør:o

Tida går alt for fort ja! :/

Permisjonen min går ut 9 mai, pappen skal ha 10 uke permisjon fra 10 mai :)
Jeg har som regel bare seinvakter på jobb, så jeg skal gå hjemme til januar 2018 (kaanskje august 2018), så jenta vår skal begynne i barnehage enten januar eller august 2018 :)
Da blir det 7500,- i kontantstøtte og litt jobbing.

Blir nok litt trangere i økonomien, men det er ikke aktuelt å sende ho i barnehagen når ho er 1 år :) så er virkelig glad for at jeg kan være hjemme!

Går så altfor fort:sorry: Småen er straks 6 mnd. Sitter selv og åler seg over alt, hvor ble bebisen min av! Jeg skal være hjemme ut august. Så skal mannen ha gradert ut i neste året-de skal nyte fri sammen ett par dager i uken. Travelt med tre små, men gått over all forventning. Vi bare storkoser oss med blide-kjappe-bablende lille herligheten:)

Går så altfor fort:sorry: Småen er straks 6 mnd. Sitter selv og åler seg over alt, hvor ble bebisen min av! Jeg skal være hjemme ut august. Så skal mannen ha gradert ut i neste året-de skal nyte fri sammen ett par dager i uken. Travelt med tre små, men gått over all forventning. Vi bare storkoser oss med blide-kjappe-bablende lille herligheten:)
Sitter han selv alt?:eek:

Her skal skal jeg snart tilbake på jobb i 6 uker, da pappaen skal ha pappaperm. Så skal jeg tilbake i permisjon frem til slutten av mai. Etter det blir det nok en blanding av ulønnet permisjon og ferie frem til barnehagestart i august en gang.

Jao_O supertidlig ute med alt, akkurat som søsknene:) de løp avgårde ved 10 mnd, da blir det travelt gitt:joyful:
Krabba han når han var 4mnd da:hilarious:hun her drar seg fremmover osv, men LANGT ifra å sitte selv

Her skal skal jeg snart tilbake på jobb i 6 uker, da pappaen skal ha pappaperm. Så skal jeg tilbake i permisjon frem til slutten av mai. Etter det blir det nok en blanding av ulønnet permisjon og ferie frem til barnehagestart i august en gang.
når fødte du? Har dere ikke mer perm i slutten av mai??

Krabba han når han var 4mnd da:hilarious:hun her drar seg fremmover osv, men LANGT ifra å sitte selv

Men så flink som kommer seg fremover da☺️ Ja her var det krabbing-rulling og åling fryktelig tidlig- lille makken vår. Hun drar seg opp etter ting også sitter hun selv før hun etter en stund legger seg ned igjen. Men desverre i tripptrappstolen så er hun så nysgjerrig at hun henger over kanten selv om hun kan sitte☺️

Jeg skal tilbake i full jobb 12.april, buhu. Da er permen over, bare 2 mnd igjen jo [emoji24] da skal pappen i perm ut juni, så skal vi ha ferie, og så er det barnehagestart fra august. Frøkna ble født 3.august[emoji173]️

Men så flink som kommer seg fremover da☺️ Ja her var det krabbing-rulling og åling fryktelig tidlig- lille makken vår. Hun drar seg opp etter ting også sitter hun selv før hun etter en stund legger seg ned igjen. Men desverre i tripptrappstolen så er hun så nysgjerrig at hun henger over kanten selv om hun kan sitte☺️
Wow, imponert :happy::happy:

Ja det går virkelig altfor fort! 5,5 mnd allerede!

Jeg begynner å jobbe 1juli, da tar mannen over frem til bhg start. Skal virkelig nyyyyte den resterende tiden til det fulle!

Wow! Imponert over hvor tidlig lille sitter:o

Jeg begynte å jobbe 2. Januar(70%stilling)... Pappa'n har sine 10 uker nå:) 10 mars går jeg i permisjon igjen frem til barnehage start i august! Går altfor fort:(

Jeg begynte å jobbe 2. Januar(70%stilling)... Pappa'n har sine 10 uker nå:) 10 mars går jeg i permisjon igjen frem til barnehage start i august! Går altfor fort:(
Hvordan gjør du det med amming ? Pumper du?:)

Back
Topp