Permisjon

Vanskelig å søke når jeg ikke vet om jeg får ks enda... Har søkt, og skal inn på samtale 28.desember om forløsningsmetode. Om det blir ks så må jeg jo gå ut tidligere, for at ukene ikke skal være "tapt" ??? Får nok ikke svar før i januar en gang :(
 
...
 
Last edited:
Vi skal ta ut 100% permisjon med 80% dekningsgrad. Gjorde det så enkelt at eg skreiv ned alle spørsmåla eg hadde og ringte inn til nav kor dei har fantastisk flinke rådgivera og fekk då avklart det meste :) Her er det 6 veker behandlingstid, men kjem uansett til å søke med ein gong eg får bekreftelse frå jordmor om at eg er over veke 26 for å vere på den sikre sida, kjenner fleire kor ting blei utsatt og dei måtte gå første tida utan penger (sjølv om det blir etterbetalt).

Fått innvilga permisjon frå arbeidsgiver allerede, der var det veldig enkelt og greit. Fått innvilga mine veker + fellesperioden + 5 veker ferie for å forlenge, så vil utsette permisjonen hos nav 1 mnd i juni sidan eg då vil få feriepenger i staden og ikkje treng å tenke på penger. Vil då bere trenge å ta eit par veker til 1 mnd ulønna permisjon for at pappaen skal få vere heime fulle veker med baby og vi klarer å strekke det heilt til barnehagestart i august :) Om du har nokon spesifikke spørsmål ang. permisjonen kan det vere lurt å ringe inn slik eg gjorde eller eventuelt spørre så kanskje eg spurte om det samme? Har alt nedskrevet som eg lurte på :)
 
Vi skal ta ut 100% permisjon med 80% dekningsgrad. Gjorde det så enkelt at eg skreiv ned alle spørsmåla eg hadde og ringte inn til nav kor dei har fantastisk flinke rådgivera og fekk då avklart det meste :) Her er det 6 veker behandlingstid, men kjem uansett til å søke med ein gong eg får bekreftelse frå jordmor om at eg er over veke 26 for å vere på den sikre sida, kjenner fleire kor ting blei utsatt og dei måtte gå første tida utan penger (sjølv om det blir etterbetalt).

Fått innvilga permisjon frå arbeidsgiver allerede, der var det veldig enkelt og greit. Fått innvilga mine veker + fellesperioden + 5 veker ferie for å forlenge, så vil utsette permisjonen hos nav 1 mnd i juni sidan eg då vil få feriepenger i staden og ikkje treng å tenke på penger. Vil då bere trenge å ta eit par veker til 1 mnd ulønna permisjon for at pappaen skal få vere heime fulle veker med baby og vi klarer å strekke det heilt til barnehagestart i august :) Om du har nokon spesifikke spørsmål ang. permisjonen kan det vere lurt å ringe inn slik eg gjorde eller eventuelt spørre så kanskje eg spurte om det samme? Har alt nedskrevet som eg lurte på :)
Du vet at nav ikke betaler feriepenger slik arb.giver gjør? Slik at du sommeren 2018 ikke får den summen feriepenger du er vant med fra arb.giver? Jeg mener ihvertfall på at man ikke har opparbeidet seg feriepenger i permisjonen (annet enn det lille nav utbetaler). Hvis ikke du har en annen avtale med arb.giveren din da :)
 
Du vet at nav ikke betaler feriepenger slik arb.giver gjør? Slik at du sommeren 2018 ikke får den summen feriepenger du er vant med fra arb.giver? Jeg mener ihvertfall på at man ikke har opparbeidet seg feriepenger i permisjonen (annet enn det lille nav utbetaler). Hvis ikke du har en annen avtale med arb.giveren din da :)

Du får feriepenger av lønna hos arb.giver frem til du går ut i permisjon (for min del.. januar, februat og halve mars). Også får du feriepenger av de 12 eller 15 første ukene av permisjonspengene.. avhengig av om du tar utt 100% eller 80% av lønna i permisjon..
 
Du vet at nav ikke betaler feriepenger slik arb.giver gjør? Slik at du sommeren 2018 ikke får den summen feriepenger du er vant med fra arb.giver? Jeg mener ihvertfall på at man ikke har opparbeidet seg feriepenger i permisjonen (annet enn det lille nav utbetaler). Hvis ikke du har en annen avtale med arb.giveren din da :)

Ja det veit eg :) Systemet på jobb er slik at eg får lønn siste i mnd, men mai får vi ikkje lønn berre feriepengar. Eg har opparbeida meg ferie for neste år, så eg utsetter permisjonen 1 mnd slik at eg då tar ut ferie i juni i staden og kan leve av feriepengane mine :) så permisjonen blir forlenga 1 mnd og eg søker då om utsettelse den mnd eg skal ha feriepenger i staden for permisjonspenger. Veit ikkje om det var betre forklart? Fekk i alle fall beskjed av dei på nav om at det skulle gå heilt fint, og arbeidsgiver trenger jo bere vite kor lenge du er vekke og bryr seg ikkje om når eg tar den ferien i permisjonstida :) Fant ut det var ein fin måte for oss å få permisjonstida til å strekke lengst mulig :)
 
Her tar vi 100% lønn :) jeg tar hele fellesperioden pluss 5 uker ferie og pappaen tar ut gradert 1 dag i uka etter det siden han driver eget firma. Nytter ikke å legge bedriften død i 10 uker ;)
 
Back
Topp