Hva permisjon velger dere?
100 % permisjon med 80 % lønnsdekning eller 80 % permisjon med 100 % lønnsdekning?
100 % permisjon med 80 % lønnsdekning eller 80 % permisjon med 100 % lønnsdekning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også går mest sannsynlig for 100 % permisjon med 80 % lønnsdekningVi gikk gjennom det og fant ut at det er ikke snakk om mye i forskjell på 100 og 80 % permisjon når det kommer til utbetalingen
Når er det siste fristen for å søke foreldrepenger er? :-/
Vi har valgt 100% permisjon med 80% lønnsdekning, vet at vi taper litt penger på det, men ingen av oss har så veldig godt betalte jobber at det betyr SÅ mye![]()
Vi har også gått for 100% permisjon med 80% lønnsdekning. For vår del er det ikke snakk om så mye penger, og vi får sannsynligvis ikke barnehageplass før høst -18 så da er vi avhengige av å dra permisjonen ut så langt som mulig.
Hos meg er det snakk om å få utbetalt toppen 2 tusen mindre hver mnd og når mannen sin permisjon skal være så får vi uansett kontantstøtten så da vil jo den være på 12 tusen og det lille han ikke får utbetalt av jobb blir dekket inn igjen av ks. Jeg kommer også til å søke jobber sånn at jeg skal hvertfall prøve å få jobbet mest mulig under julebord osvHan skal ha gradert permisjon. 10 uker blir 70 dager så det blir jo litt det når han skal ha det gradert + at vi får 7 uker ekstra om vi velger 100 % permisjon og 5 ekstra uker om man velger 80 % permisjon
Håper også på bhg fra høsten 2018
Er det 36 og 46 uker det blir totalt med mor og far sine uker eller er det kun med fellesperioden og mor sine 13 uker ?
Vi velger 100% lønn og 80 % permisjon. Valgte motsatt sist, og mannen tapte en god del penger på det... hadde kun regnet ut for min del da :/Hva permisjon velger dere?
100 % permisjon med 80 % lønnsdekning eller 80 % permisjon med 100 % lønnsdekning?![]()
Et lite obs, 10 uker er 50 dager, bare arbeidsdager som telles.