Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at lille skal begynne i barnehagen i august, selv om vi garantert hadde fått plass fra februar.
Planen min er at jeg har permisjon+ferie+kanskje noe ulønna permisjon sånn at jeg begynner å jobbe i januar 2018. Deretter har mannen 3 måneder, før jeg har fri en dag i uka, han to dager i uka og mine foreldre passer to dager i uka (i april, mai, juni).
Vi får se hvordan det blir
Fordi det er veldig god barnehagedekning i kommunen. I barnehagen som moren min jobber (200 meter fra oss) går de med tomme plasser.Hvordan vet du at dere har gatantert plass i februar?
Har lest om barnehager i området og fant en barnehage jeg vil ha Rett i nærheten, naturbarnehage, åpner tidlig nok om morgenen, selv om jeg vil komme forsent på jobb uansett..
Haha.. Huff, ikke passert 12 uker engang og allerede funnet drømmebarnehagen
Tenker kanskje at jeg starter å jobbe 60 % i januar/ februar. Også er mannen hjemme 40% og svigers passer 20%.
Da jeg sjekket for et år siden og for ikke så lenge siden så var det ledige barnehageplasser i området. Så satser på å få barnehageplass når permisjon er ferdig. Men må undersøke dette nærmere senere.
Ellers må vi satse på ulønnet permisjon og morfar
Jeg tenker at lille skal begynne i barnehagen i august, selv om vi garantert hadde fått plass fra februar.
Planen min er at jeg har permisjon+ferie+kanskje noe ulønna permisjon sånn at jeg begynner å jobbe i januar 2018. Deretter har mannen 3 måneder, før jeg har fri en dag i uka, han to dager i uka og mine foreldre passer to dager i uka (i april, mai, juni).
Vi får se hvordan det blir
Ja, det er kanskje 12. Husker ikke jegJeg trodde far hadde 12 uker jeg?
Dumt dette med å føde så tidlig ja. Vi begynte å prøve i april og trodde ikke vi skulle klare det allerede på andre forsøk. Men ble lettet da jeg så listen over ledige barnehageplasser i kommunen hvertfall.
Hadde vi ikke flyttet fra Trondheim hadde det vært verre. Ei venninne og samboeren må ta ulønnet nå fram til august og er usikker på hvordan de skal klare seg.