Elisabeth å Hannah
Glad i forumet
eg jekk ut i permisjon 12 januar , eg skal ha 10 måna permisjon , stemme da då at eg skal i arbeid ijenn 3 oktber ??? fekk brev om da jaffal .. men e kje da 1 måne for tili ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elisabeth å Hannah
eg jekk ut i permisjon 12 januar , eg skal ha 10 måna permisjon , stemme da då at eg skal i arbeid ijenn 3 oktber ??? fekk brev om da jaffal .. men e kje da 1 måne for tili ??
ORIGINAL: Tulip
ORIGINAL: Elisabeth å Hannah
Tror nok det stemmer. Du har valgt 100% permisjon, 10 mdn, men så skal pappa`n ha 6 uker av den permisjonen.
Jeg gikk selv ut i permisjon 17 januar, men valgte 80%. Jeg skulle ha begynt å jobbe igjen i desember, hvis jeg ikke hadde satt opp 5 ukers ferie nå i sommer. Så nå begyner jeg i slutten av januar.
ORIGINAL: Jaggumeg
Har det ikke noe å si om man gikk på overtid? For min del gikk jeg 13 dager over tiden. Gikk jo ut i permisjon tre uker før termin da, men jeg regner med at jeg skal regne ut 40 uker fra fødsel, eller er jeg i ørska nå?