Dere som har 100% lønn, hva tid begynner dere på jobb igjen og hva tid er termin?(uten ferien)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser de fleste her ser ut til å ha valgt løsningen med 100% lønn utbetalt, siden dere har så kort permisjon?![]()
Vi har valgt det jaSer de fleste her ser ut til å ha valgt løsningen med 100% lønn utbetalt, siden dere har så kort permisjon?![]()
Hvordan får du så lang permisjon med 100%? Skal du ta noe ulønnet?Jeg jobber 100%. Har termin 10.02. Går ut i permisjon 20.januar som er lovpålagt ihht 3 uker før termin.
Permisjonen avsluttes 27.12.2016 - men tar 2 uker oppspart ferie fra i år (har ikke vært ansatt lenge nok til full opptjent ferie), rett etter dette, altså 14 dager fra og med 27.12.2016. Dette mens far har sin pappapermisjon (han er masterstudent på fulltid, så den er det ikke noe hjelp i uansett).
Jeg ser nå at jeg misforstod hva som stod i hovedinnlegget. Der stod det "Dere som har 100% lønn". Jeg har tolket dette som "dere som jobber i 100% stilling", både fordi det stod "har" og ikke "skal ha" og fordi det var snakk om lønn og ikke nevnt noe om at det var permisjonsløsningenHvordan får du så lang permisjon med 100%? Skal du ta noe ulønnet?
AhaJeg ser nå at jeg misforstod hva som stod i hovedinnlegget. Der stod det "Dere som har 100% lønn". Jeg har tolket dette som "dere som jobber i 100% stilling", både fordi det stod "har" og ikke "skal ha" og fordi det var snakk om lønn og ikke nevnt noe om at det var permisjonsløsningen. Derav skrev jeg også at "Jeg jobber 100%". Beklager!
Jeg skal ha 80%-løsningen for permisjonspenger. Derav så lang permisjon![]()
Var slik jeg og tolket den, var nok kanskje litt dårlig formulert av TSJeg ser nå at jeg misforstod hva som stod i hovedinnlegget. Der stod det "Dere som har 100% lønn". Jeg har tolket dette som "dere som jobber i 100% stilling", både fordi det stod "har" og ikke "skal ha" og fordi det var snakk om lønn og ikke nevnt noe om at det var permisjonsløsningen. Derav skrev jeg også at "Jeg jobber 100%". Beklager!
Jeg skal ha 80%-løsningen for permisjonspenger. Derav så lang permisjon![]()