Permisjon

Jeg jobber 100%. Har termin 10.02. Går ut i permisjon 20.januar som er lovpålagt ihht 3 uker før termin.
Permisjonen avsluttes 27.12.2016 - men tar 2 uker oppspart ferie fra i år (har ikke vært ansatt lenge nok til full opptjent ferie), rett etter dette, altså 14 dager fra og med 27.12.2016. Dette mens far har sin pappapermisjon (han er masterstudent på fulltid, så den er det ikke noe hjelp i uansett).

Jeg er hjemme ut juni, ferie i kuli og tar gradert fra august :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 18 februar tilbake på jobb 50-60% medio mai
(Blir betalt av jobben for å droppe de før ukene -trenger de ikke anyway-)

Termin 14feb, perm fra 25jan til 27 okt (tar ut 4 uker 1dag ferie) ulønnet perm fra 25 november til 1 februar, da skal pappan ha perm :)

Termin 16februar, valgt 100%.
Permisjon starter 26januar, og slutter 24oktober.
Dette er da mødrekvote og fellesperiode.

Må bruke ferie i tillegg også får vi se hva vi gjør med fedrekvoten.

Jeg skal uansett være hjemme med barnet til Aug 2017. Så blir evnt å leve på fars inntekt etter permisjon og frem til aug 2017.

Går ut i perm 01.02.2016 og permisjonen med pappapermen er ferdig 06.01.2017, men vi strekker den ut en mnd med 4 uker ferie.

Ser de fleste her ser ut til å ha valgt løsningen med 100% lønn utbetalt, siden dere har så kort permisjon? :)

Jeg har valgt 80%. Har termin 24. februar. Husker ikke datoene helt, men går ut ca 4. februar og har perm til midten av februar 2017, dette er inkludert 5 uker ferie. Så tar far sine 10 uker og han tar ulønna perm frem til barnehagestart.

Jeg jobber 100%. Har termin 10.02. Går ut i permisjon 20.januar som er lovpålagt ihht 3 uker før termin.
Permisjonen avsluttes 27.12.2016 - men tar 2 uker oppspart ferie fra i år (har ikke vært ansatt lenge nok til full opptjent ferie), rett etter dette, altså 14 dager fra og med 27.12.2016. Dette mens far har sin pappapermisjon (han er masterstudent på fulltid, så den er det ikke noe hjelp i uansett).
Hvordan får du så lang permisjon med 100%? Skal du ta noe ulønnet?

Hvordan får du så lang permisjon med 100%? Skal du ta noe ulønnet?
Jeg ser nå at jeg misforstod hva som stod i hovedinnlegget. Der stod det "Dere som har 100% lønn". Jeg har tolket dette som "dere som jobber i 100% stilling", både fordi det stod "har" og ikke "skal ha" og fordi det var snakk om lønn og ikke nevnt noe om at det var permisjonsløsningen :). Derav skrev jeg også at "Jeg jobber 100%". Beklager! :)
Jeg skal ha 80%-løsningen for permisjonspenger. Derav så lang permisjon :)

Jeg ser nå at jeg misforstod hva som stod i hovedinnlegget. Der stod det "Dere som har 100% lønn". Jeg har tolket dette som "dere som jobber i 100% stilling", både fordi det stod "har" og ikke "skal ha" og fordi det var snakk om lønn og ikke nevnt noe om at det var permisjonsløsningen :). Derav skrev jeg også at "Jeg jobber 100%". Beklager! :)
Aha :-) Da skjønner jeg :-)

Termin 17 feb, går vel ut i permisjon 3 uker før. Skal ha 4 +1 uker ferie i sommer, så skal jeg ta resten av ferien etter permisjonen, har også ferie og avspasering til gode fra forrige permisjon, så tar dette rett etter permisjonen. Regner med å jobbe litt innimellom. Vi har 4 uker i året som er super travle.

Har nettopp søkt. Permisjon fra 19.01.16 og varer til 17.10.16. Har ikke bestemt når jeg skal ta ferie og pappaen skal jo også ha perm, ikke bestemt det heller. :p

Var slik jeg og tolket den, var nok kanskje litt dårlig formulert av TS :-)

Back
Topp