Permisjon!!

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
3-2-1 Hjemme etter siste arbeidsdag! Nå venter 53 uker permisjon :-D Kjenner nå jeg gleder meg skikkelig til å lande litt! Har klart å jobbe 100% hele veien, men det blir godt med litt hjemmetid nå. Siste 2-3 ukene har innebært mye soffasliting etter jobb :-P
Men guuuri, så spent jeg er på fortsettelsen nå!

Nå må du kose deg og nyte permisjon :-)

Så deilig! Og så deilig det må ha vært å være i form til å jobbe fullt helt til nå, da nytes permisjonen litt ekstra :)

Deilig :)

Jeg hadde siste dag på jobb onsdag i forrige uke. Fikk ikke noe ordentlig permisjonsfølelse før denne uken da, ettersom barnehagen var stengt både torsdag og fredag, og jeg fikk en livlig 4,5 åring å ta meg av alene ;) Men nå nyter jeg dagene med ro og fred mens han er i barnehagen. Veldig luksus :) Og får ryddet og vasket litt hver dag. Merker redeinstinktene har slått til for fullt!

Gratulerer:-) Nå må du nyte ukene frem til fødsel, samle krefter og overskudd:-) Klarte også å jobbe 100% med føste men denne gangen måtte jeg gå ned til 40% de siste 6 ukene - var utrolig godt og gå helt ut i permisjon nå - har vært ute i to uker nå. Føler meg mye mindre sliten:-)

Takk alle! Fant visst ikke roen helt med en gang, våkna sikkert 100 ganger inatt og imorges, første gang i 4tia i full panikk for at fødselen startet allerede nå, uten at jeg hadde hatt noe fri selv :-P men lå lenge og lata meg i senga, sto opp og spiste frokost og rester av permisjonskaka jeg hadde med på jobb igår.. Hahaha, skikkelig sunt og fornuftig :-P

Høres ut som du nyter første dagen :) Må være merkelig å plutselig gå hjemme hver dag

Har ikke permisjon før 5 juni, men er sykmeldt ut svangerskapet. Så permisjonsfølelsen er på vei :) Tornerose fra første trimester er helt klart tilbake, og den siste uken har det gått fra å være mest kos å ha han i magen til forferdelig tungt. Bare 35+noe i dag, så må holde ut litt til :D Mye modningstegn også, så må pakke bag snart!

Høres ut som du nyter første dagen :) Må være merkelig å plutselig gå hjemme hver dag
Ja, det blir litt rart, men veldig godt også å få litt tid for meg selv til å forberede meg mentalt på det som kommer.. Og det blir ikke akkurat kjedelig, bygger nytt hus, hvor vi egentlig ikke gjør noe annet enn å vaske ned nå før malere og tapetserere kommer. Men det var denne vaskinga da.. Sist tok jeg litt mye og var ikke brukanes til noe etterpå, så siste blir fordelt over flere dager :-P

Har ikke permisjon før 5 juni, men er sykmeldt ut svangerskapet. Så permisjonsfølelsen er på vei :) Tornerose fra første trimester er helt klart tilbake, og den siste uken har det gått fra å være mest kos å ha han i magen til forferdelig tungt. Bare 35+noe i dag, så må holde ut litt til :D Mye modningstegn også, så må pakke bag snart!
Pakket bagen igår på første fridagen så og si ferdig.. Og igårkveld etter at mine nydelige venninner overasket meg med babyshower fikk også jeg mye modninger. Tror lilletøtta holder på å skru seg nedover da jeg fikk ganske vondt ned mot skambeinet, vondt å gå på do, kjennes ut som det er helt "åpent" oppi der og babyen kan falle ut! :-P trykker tydligvis på noen nerver som går til min venstrefot også, da den ble helt rar oppe i bekkenet på framsia. Virket ikke til å gå normalt med.. Stikkinger innvendig også. Veldig merkelig å kjenne på hvordan kroppen fungerer syns jeg, og ble ikke mindre spent nå når og hvordan det faktisk starter ;-)

Pakket bagen igår på første fridagen så og si ferdig.. Og igårkveld etter at mine nydelige venninner overasket meg med babyshower fikk også jeg mye modninger. Tror lilletøtta holder på å skru seg nedover da jeg fikk ganske vondt ned mot skambeinet, vondt å gå på do, kjennes ut som det er helt "åpent" oppi der og babyen kan falle ut! :-P trykker tydligvis på noen nerver som går til min venstrefot også, da den ble helt rar oppe i bekkenet på framsia. Virket ikke til å gå normalt med.. Stikkinger innvendig også. Veldig merkelig å kjenne på hvordan kroppen fungerer syns jeg, og ble ikke mindre spent nå når og hvordan det faktisk starter ;-)

Begynt på bagen nå :) Synes det er vanskelig da, tror ikke jeg helt vil bli ferdig ennå :p Kjennes ikke ut som det er åpent helt opp, heldigvis. Det hørtes fryktelig ubehagelig ut! Men jeg synes det er ømt å tørke meg forsiktig der nede, symfysen er kjempeøm og vond på en annen måte enn ved bekkenløsningen, og halebenet er ofte ømt. Innimellom er det en trykkende vond smerte når jeg sitter også, så blir mye ligging. Da kjennes det litt ut som han trykker ned og sofaen opp, - og det liksom ikke er helt plass til meg i mellom..

Back
Topp