Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100% har ikke råd til å 80%.. må se det ann med bhg plass hvordan han gjør det
Mye likt som her da!80% fordi jeg vil ha penger lenger. Babyen skal uansett ikke i barnehagen før til høsten 2016, selv om det er mulig å få plass om våren. Syns det er tidlig! Har ikke jobb etter jeg er ferdig i permisjon, så aner ikke hva som skjer da....
Mannen skal ta det gradert. Skal ha permisjon i friperiodene (jobb i nordsjøen) ellers taper vi maaaaaaasse penger.
Kommer langt med det da! Hi hi!ja, dette med bhg blir spennende. da all permisjon og ferie er brukt er jeg kommet til 30. mars. Så får vi bare leve på luft og kjærlighet frem til august.
Deilig med så mye ferie til gode da!100%, da taper vi ikke penger Ikke bestemt hvordan mannen skal gjøre det med perm enda. Jeg har så mye ferie til gode å bruke i 2016, så forlenger min perm med 8 uker ferie. Jobber heller ikke fullt, så mulig det blir litt som forrige gang, da var mannen hjemme de dagene jeg jobba. Blir bhg aug 2016, selv om jeg synes det er bittelitt tidlig..
Veldig greitDeilig med så mye ferie til gode da!
Herlig når ting ordner seg sånn.
kan jeg tenke meg! hadde jo kunne gått noe lengre med 80 %, men hjelper lite hvis ikke regningene blir betalt er jo sjangs får å få bhg plass i mars også, bare betraktelig mye mindreKommer langt med det da! Hi hi!
Melken blir kanskje litt mager for babyen men... Hi hi!
Var så enkelt å få sommerbarn, passet perfekt med barnehage, ferie osv.
Lønner det seg med ulønnet framfor 80%?Vi tar 100%, jeg tar de første ca 9 mnd også tar pappaen 5 mnd.
Vi må ha ca 8 uker ulønna, de tar pappaen når permisjonen går ut.
Her blir det kun barnehage inntak hver høst framover....kan jeg tenke meg! hadde jo kunne gått noe lengre med 80 %, men hjelper lite hvis ikke regningene blir betalt er jo sjangs får å få bhg plass i mars også, bare betraktelig mye mindre