permisjon

Begynner min permisjon 28 feb, ca 3uker før. Jobber fullt som Frisør og er frisk å fin i formen så håper å holde frem til da. Skal da ikke jobbe fullt igjen før September 2016 ;) ;)
 
Permisjonen starter 3. Uker før(10.feb). Andre som begynner på jobb igjen i desember? Det vil si når barnet er 10mnd...
Ja, begynner i desember, 50%. Pappaen skal fordele sin perm over 20 uker, og jeg skal ha ulønnet de dagene han jobber. Deretter blir det ulønnet + sommerferie på begge frw slutten av april og til bhgstart.

Med førstemann føltes det fryktelig tidlig å begynne på igjen...men det gikk helt fint. En er på en måte veldig klar for å komme seg litt ut i arbeidslivet igjen :)
 
5. Mars går jeg ut i permisjon. Det er 3 uker før termin. Tipper babyen kommer rundt termindato (+/- et par dager). Sist startet fødselen dagen før jeg skulle gått ut i permisjon så da mistet jeg de ukene. Men jeg vil heller risikere å miste litt før enn å ta av permisjonsukene etter fødsel. Jeg må over på ulønnet i desember, men tror jeg vil bli hjemme til han begynner i barnehagen i august. Dette blir sannsynligvis siste baby, så jeg vil nyte permisjonstiden så lenge som mulig. :)
 
2 mars, 3 uker før termin :)
 
Jeg går ut 11. februar, 3 uker før. Jobber nå bare 2-3 dager i uken, så har bare 11 arbeidsdager igjen :happy:.
Begynner på jobb igjen midt i januar 16. for å jobbe 10-12 uker når pappaen skal ha permisjon, deretter ulønnet fram til sommerferien. Tvillingene begynte ikke i barnehage før de var 21 mnd og syntes det var tidlig nok egentlig. Nå begynner lillegutt når han er 17 mnd, men pappaen skal ha litt permisjon fra jobben den høsten og iallefall ha ham hjemme en dag i uken :)
 
3 uker før. Så det blir 13 februar. 70%sm nå så blir jo ikke så stor forskjell. Skal også ha litt ferie først. Så blir vel hjemme nesten hele februar
 
Går ut 3 uker før. Det blir 12. februar som bare er en mnd til i dag :) Tror jeg bare har 13-14 dager igjen på jobb og :)
 
Back
Topp