Eiksi
Betatt av forumet
Det beste er nok å spør arbeidsgiver.Ja eg og er litt usikker på kor mykje permisjon man kan ta i fra jobben uten å miste stillinga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det beste er nok å spør arbeidsgiver.Ja eg og er litt usikker på kor mykje permisjon man kan ta i fra jobben uten å miste stillinga...
Nei det er kortere om du velger å ha 100% lønn. Da tror jeg det er nærmere 7 mnd hjemme for mor og for mannen er det 10 uker som dere mister om han ikke velger å ta det ut. Du får ikke ta det over bare fordi han ikke ønsker å ta pappaperm.Her blir det nok 100% lønn. Er vel 12 mnd hjemme da? Mannen min ønsker ikke være hjemme,må han ha pappaperm?
Ja tenkte å høre når det nærme seg permisjonstida miDet beste er nok å spør arbeidsgiver.
Samme her! Jeg ønsker ikke å være så økonomisk sårbar i den eventuelle perioden mellom ulønnet permisjon og arbeidsstart igjen. Da tar vi heller den ekstrakostnaden i familien og velger 80 prosent når vi er så heldige at vi har mulighet til detJeg tar ut 80% slik jeg har gjort med de andre også. Jeg tør ikke å ta 100% ulønnet permisjon etter endt lønnetpermisjon, det fordi man blant annet taper sykepenger rettigheter. Med min flaks brekker jeg ett bein eller lignende når jeg ikke har slike rettigheter. Så her blir det 80% lønn, og masse ferie som jeg har spart opp