Permisjon

Jeg har bare et vikariat som går ut til sommeren. Det blir sikkert 80%, så får vi tenke ut noe til permisjonen går ut. Det er vel ikke så mye jobb en har sjans på når man er i permisjon. :P

Ikke helt bestemt enda. Tror jeg tar 100% lønn, også er det mulig mannen blir hjemme i pappaperm og ulønnet perm til vi får barnehageplass :)

Her blir det nok 100% lønn. Er vel 12 mnd hjemme da? Mannen min ønsker ikke være hjemme,må han ha pappaperm?

Her blir det nok 100% lønn. Er vel 12 mnd hjemme da? Mannen min ønsker ikke være hjemme,må han ha pappaperm?
Nei det er kortere om du velger å ha 100% lønn. Da tror jeg det er nærmere 7 mnd hjemme for mor og for mannen er det 10 uker som dere mister om han ikke velger å ta det ut. Du får ikke ta det over bare fordi han ikke ønsker å ta pappaperm.

Jeg tar ut 80% slik jeg har gjort med de andre også. Jeg tør ikke å ta 100% ulønnet permisjon etter endt lønnetpermisjon, det fordi man blant annet taper sykepenger rettigheter. Med min flaks brekker jeg ett bein eller lignende når jeg ikke har slike rettigheter. Så her blir det 80% lønn, og masse ferie som jeg har spart opp :)

100 % lønn og ulønnet etter det. Forhåpentligvis strekker vi permisjonen med ferie og ulønnet perm så lenge at vi slipper barnehagestart før august 2016.

Skal ha 100% lønn. Jeg skal ha 35 av 49 uker, så tar samboern de siste 14 ukene.. Vi håper det blir muligheter for bhg i april, men får ta det som det kommer.. Førstemann begynte i bhg da han var 11 mndr og det gikk helt fint :)

Jeg tar ut 80% slik jeg har gjort med de andre også. Jeg tør ikke å ta 100% ulønnet permisjon etter endt lønnetpermisjon, det fordi man blant annet taper sykepenger rettigheter. Med min flaks brekker jeg ett bein eller lignende når jeg ikke har slike rettigheter. Så her blir det 80% lønn, og masse ferie som jeg har spart opp :)
Samme her! Jeg ønsker ikke å være så økonomisk sårbar i den eventuelle perioden mellom ulønnet permisjon og arbeidsstart igjen. Da tar vi heller den ekstrakostnaden i familien og velger 80 prosent når vi er så heldige at vi har mulighet til det :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Back
Topp