Hvordan satte du opp det regnestykke?det gjorde vi sist og jeg ble syk.. men vi taper nesten 25000 på å ta 80% lønn så da får jeg heller satse på at jeg ikke blir syk denne gangen også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan satte du opp det regnestykke?det gjorde vi sist og jeg ble syk.. men vi taper nesten 25000 på å ta 80% lønn så da får jeg heller satse på at jeg ikke blir syk denne gangen også...
husker ikke helt ifarta men trur det var :Hvordan satte du opp det regnestykke?
Dette er regnestykket:Hvordan satte du opp det regnestykke?
Nei.. Da får jeg jo over 100000kr så den formelen kan ikke stemmeDette er regnestykket:
Din perm: 100% lønn: Årslønn / 52 uker * 35 uker
Din perm: 80% lønn: Årslønn / 52 uker * 45 uker * 0,8 (80%lønn)
Mannen sin perm: 100% lønn: årslønn / 52 uker * 14 uker
Mannen sin perm: 80% lønn: årslønn / 52 uker * 14 uker * 0,8 (80 %lønn)
Så må du legge sammen begge to sine summer på 100% lønn
Og så legge sammen begge to sine summer på 80% lønn
Differansen mellom dette forteller hva dere tjener eller taper på å velge de forskjellige foreldrepengene. Håper du forstod
Termin 12.februar med første frøet![]()
Det kan ha med hvilken kalkulator du bruker. Det er viktig at du ikke trykker alt inn på en gang, da blir det feilNei.. Da får jeg jo over 100000kr så den formelen kan ikke stemme
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Jeg tok det hver for seg nå. Får samme svaret.. Litt over 100 tusen kronerDet kan ha med hvilken kalkulator du bruker. Det er viktig at du ikke trykker alt inn på en gang, da blir det feildel føst, skriv ned svaret på et ark, gang dette svaret, skriv svaret ned på ark osv.. De fleste kalkulatorer regner annerledes hvis du trykker inn alt på en gang.
fatter?
Har dere en utrolig bra årslønn da? Jeg kan ikke forstå hvordan det kan bli så mye hvis ikke.. Vi har regnet det slik flere ganger og det stemmer for ossJeg tok det hver for seg nå. Får samme svaret.. Litt over 100 tusen kroner
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Kan prøve å regne på det sammen med mannen min i morgen..Har dere en utrolig bra årslønn da? Jeg kan ikke forstå hvordan det kan bli så mye hvis ikke.. Vi har regnet det slik flere ganger og det stemmer for oss
hvilket svar fikk du?Hvordan satte du opp det regnestykke?
Gadd ikke finne fram papirer i går. Husker ikke i hodet akkurat hvor mye vi tjener i året. Uansett går jeg opp ett lønnstrinn neste mai hvis jeg ikke husker feil - aner ikke hvor mye det er enda...hvilket svar fikk du?
Ok takk for svarGadd ikke finne fram papirer i går. Husker ikke i hodet akkurat hvor mye vi tjener i året. Uansett går jeg opp ett lønnstrinn neste mai hvis jeg ikke husker feil - aner ikke hvor mye det er enda...
Tror det er ca 23 000. Kan vel stemme det?hvilket svar fikk du?
Det høres riktig ut jaTror det er ca 23 000. Kan vel stemme det?
Nei det skjønte jeg ikkeDet høres riktig ut jabrukte du mitt regnestykke?
Termin 12. februar med første frøet❤
HeheheNei det skjønte jeg ikke![]()
høres riktig ut.. fikk nesten det samme med mitt regnestykke..Tror det er ca 23 000. Kan vel stemme det?