Permisjon

Skal man søke både til arb.giver og til nav??

Noen sier at man må sende søknad begge steder, mens andre sier kun til arb.giver *forvirra*
 
Skal man søke både til arb.giver og til nav??

Noen sier at man må sende søknad begge steder, mens andre sier kun til arb.giver *forvirra*
du skal ikke søke til arbeidsgiver. Du skal gi beskjed til dem.
søke gjør du til nav. Så får arbeidsgiver beskjed om å sende inn den lønnsinformasjonen de trenger.
 
du skal ikke søke til arbeidsgiver. Du skal gi beskjed til dem.
søke gjør du til nav. Så får arbeidsgiver beskjed om å sende inn den lønnsinformasjonen de trenger.

Må søke arbeidsgiver etter det sjefen min sa.. skal på jobb i dag og skal høre med personal kontoret tenker jeg. Da får jeg nok rett svar :)
 
Man må også søke arbeidsgiver ja. Men det er jo mer som en formalitet da... de kan jo ikke nekte. Men de vil nok gjerne vite hvordan en har tenkt å avvikle permisjonen..
 
Man må også søke arbeidsgiver ja. Men det er jo mer som en formalitet da... de kan jo ikke nekte. Men de vil nok gjerne vite hvordan en har tenkt å avvikle permisjonen..
Og til nav selvfølgelig! Ellers blir det dårlig med betaling..........
 
Noen som vet om man kan bruke det vanlige skjemaet når man har 2 jobber? Mente jeg leste et sted at man trengte eget skjema da men det var gjerne før det nye skjema kom i juni..
 
Back
Topp