Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: henriette21
vi vet egentlig ikke ennå,jeg vil være hjemme lengst mulig!!!
men sambo vil ha 6 uker..
skulle gjerne vært hjemme i ett ekstra år...[:(]
ORIGINAL: SuperSussiDu kan for eks ta ut ferien din når pappan har permisjon så blir dere begge hjemme med nurket
Åj, visste ikke at man kan ta ut ferie i permisjonstiden ...! Kult!! Det var bra dere sa det!! Nå blir det enda lengre perm på meg! Hadde egentlig tenkt 44 uker, men vurderer faktisk å gå over på 80% lønn jeg også. Vil jo være mest mulig sammen med babyen min! [:)]
ORIGINAL: Lasog
ORIGINAL: *Christy*
Hadde egentlig tenkt å ta 54 uker med 80 %, men tror heller jeg skal ta 44 uker med 100 %.
Har i tillegg 5 ukers betalt ferie jeg må ta ut innen 31/12-07, så jeg får da egentlig 49 uker med full lønn....
Men når har du tenkt til å ta de da? For du kan vel ikke ta ferie når du har permisjon eller??
ORIGINAL: Lasog
ORIGINAL: anevictoria
jeg skal være hjemme på 80% lønn (54uker) denne gangen også! Tida går for fort til å ha den minste[;)] Men det er jo bare min mening da..
Lasog: på permisjonspapriet så kan du skrive inn ønsket ferie. om en vil ha ferie midt i permisjonen kan eg få det[;)]
Åja det visste jeg ikke. Da fikk jeg noe å tenke på. Men ligger de papirene på Nav sine sider? Når må de leveres? Er helt grønn på dette.[8|]