For det blir jo å lure systemet...og ikke noe greit å måtte betale Tilbake penger heller...
Du må takk ja til jobb uansett hvor og hva det er (i hele landet).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det blir jo å lure systemet...og ikke noe greit å måtte betale Tilbake penger heller...
Akkurat det med at du må takk ja til en jobb over hele landet synes jeg er ganske tullete. Greit du ikke kan si nei til kjipe vaskejobber, men forventer de at jeg skal flytte fra mann og barn da? Han har jo jobben sin, så han kan jo ikke flytte.Du må takk ja til jobb uansett hvor og hva det er (i hele landet).
Akkurat det med at du må takk ja til en jobb over hele landet synes jeg er ganske tullete. Greit du ikke kan si nei til kjipe vaskejobber, men forventer de at jeg skal flytte fra mann og barn da? Han har jo jobben sin, så han kan jo ikke flytte.
Det er et litt vel urealistisk krav.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei, jeg skjønner jo det da, men jeg har jo ikke lyst å være arbeidsledig heller. Kan godt jobbe når sambo har permisjon jeg. Men det er jo ikke så kult når du søker på jobber og ikke får noe svar en gang. Nå har jeg hatt to årskontrakter, og blir uten jobb for tredje gang. Den ene jobben måtte jeg jo ukependle til.Vel, du får "gratis" penger av staten for å ikke gjøre noe. Så jeg synes faktisk ikke det!
Nå er det vel svært sjeldent at det skjer...
Hvor i landet bor du, siden du får barnehageplass fra April? Eller betaler dere fra Januar?Vil da begynne å jobbe januar. Mannen tar sin permisjon da, så begynner hun i barnehagen i april. Skulle gjerne gått til barnehageoppstart i august, men det har vi ikke råd til rett og slett.
Østlandet, nederst i Oppland fylke. Her er det 100% barnehagedekning så plass får vi et eller annet sted. Om det er et ønsket sted er en annen ting. Storesøster går i privat barnehage, og de fyller sjelden opp alle plassene. Så jeg håper vi får plass der.Hvor i landet bor du, siden du får barnehageplass fra April? Eller betaler dere fra Januar?
Så bra! HeldigeØstlandet, nederst i Oppland fylke. Her er det 100% barnehagedekning så plass får vi et eller annet sted. Om det er et ønsket sted er en annen ting. Storesøster går i privat barnehage, og de fyller sjelden opp alle plassene. Så jeg håper vi får plass der.