Noen som vet om man kan få kontantstøtte og jobbe 40-50% ved siden av? Jobber turnus, og mannen bare dagtid så vi kan fint ta ulønnet permisjon fra dagvaktene mine, også kan jeg være lengere hjemme med podden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da kan jo det være en fin mulighet da, så får vi vært hjemme litt lengerDu får vel kontantstøtta så lenge ongen ikkje går i offentlig barnehage![]()
Jeg vil ha mest mulig permisjon. Dvs at far får det kan kan få, men jeg tar mine.
Åh, må sette oss ned å regne på det. Kjenner jeg gruer meg litt, for jeg blir så hissig om dagen når jeg ikke får det sim jeg skulle ønskehahah
Trodde mødrekvoten bar på 9 uker fra fødsel, regner du med de tre ukene før termin?"Mine"? Mødrekvoten er jo bare 14 uker den også, akkurat som fedrekvoten. Mor har ikke krav på resten sånn uten videre, selv om jeg vet det er vanlig at mange gjør det sånn ;-)
"Mine"? Mødrekvoten er jo bare 14 uker den også, akkurat som fedrekvoten. Mor har ikke krav på resten sånn uten videre, selv om jeg vet det er vanlig at mange gjør det sånn ;-)
Noen som vet om man kan få kontantstøtte og jobbe 40-50% ved siden av? Jobber turnus, og mannen bare dagtid så vi kan fint ta ulønnet permisjon fra dagvaktene mine, også kan jeg være lengere hjemme med podden![]()
Ja vi gjorde detNoen som vet om man kan få kontantstøtte og jobbe 40-50% ved siden av? Jobber turnus, og mannen bare dagtid så vi kan fint ta ulønnet permisjon fra dagvaktene mine, også kan jeg være lengere hjemme med podden![]()