Permisjon? Jobb?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Noen som har begynt på igjen på
Arbeid?
Hvordan synes du det var?
Er lille hjemme hos pappan? Dagmamma? Barnehage?
 
Begynte å jobbe igjen i slutten av oktober, mens hun har kost seg hjemme med pappa. Gruet meg skikkelig, men gikk over all forventning egentlig. Har min siste arbeidsdag i morgen før jeg tar ferie og permisjon (ulønnet) igjen i hele januar. Fra og med februar begynner hun i barnehage, og jeg skal jobbe 80 %.
 
Har jobbet en dag i uka siden september, grua meg litt fordi hun ikke tok flaske særlig bra på den tida, men gledet meg til å komme på jobb. Etterhvert har det løsnet veldig med flaska og når går det supert, hun og pappaen koser seg den dagen jeg er på jobb og jeg får komme meg ut :) Men kjenner jeg er glad det bare er en dag i uka, er litt styr med å pumpe på jobb osv. Synes mars med barnehagestart og mer jobb kommer alt for fort!
 
Har jobbet 1 dag i uken siden i oktober, da er pappaen hjemme med lillegutt. Synes det er veldig godt å få brukt kropp å hjerne på en annen måte enn kun å gå hjemme, og pappaen trives godt å gå hjemme med lillegutt. Begynner for fult igjen på jobb midt i februar og da skal pappaen være hjemme i sine 10 uker.
 
Begynte i jobb midten av oktober. Føler jeg går glipp av mye men har gått ok allikevel. Pappa er hjemme til slutten av mars. Kunne begynt i barnehage nå allerede menyen takket nei til plassen
 
Jobba onsdag til fredag forrige uke. Pumpa meg på jobb, hun var hjemme hos pappa og fikk mme og mm på flaske.

D gikk veldig bra med de. Jeg savna henne. Pumping er ikke min favoritting akkurat, men ikke klar for å kutte ut amminga enda.

Hun har dessverre begynt å bite meg pga hun har bitt flaska når de har vært alene :(
 
Her var permisjonen ferdig 21. november, men jeg har tatt ferie ut året.
Mannen har hatt ferie siden 14. desember for at overgangen fra mamma til pappa skal gå lettere for lille U.
Mannen går ut i permisjon når jeg begynner på jobb igjen og har permisjon til 14. mars
 
Hadde permisjon til slutten av november, og ferie ut året. Så nå er det mannen sine ti uker i permisjon. Jeg er for tiden arbeidsledig, så fra januar blir det ut på jobbjakt for alvor. Blir spennende.
 
Jobbet 10 uker fra beg av september, er nå i permisjon igjen. Pumpet meg og gav på flaske. Litt deilig å være på jobb også, ikke bli avbrutt hele tiden. Har vært i permisjon en stund igjen nå, det er jo såklart det beste :) Blir hjemme til etter sommeren :)
 
Jobba onsdag til fredag forrige uke. Pumpa meg på jobb, hun var hjemme hos pappa og fikk mme og mm på flaske.

D gikk veldig bra med de. Jeg savna henne. Pumping er ikke min favoritting akkurat, men ikke klar for å kutte ut amminga enda.

Hun har dessverre begynt å bite meg pga hun har bitt flaska når de har vært alene :(
Enig! Pumping er kjedelig.. Gleder meg til jeg ikke trenger å bruke pausen min til å sitte på et rom alene med pumpa :p Men jeg er heller ikke klar for å slutte med amminga, så får bare holde ut. Heldigvis bare en dag i uka :)
 
Enig! Pumping er kjedelig.. Gleder meg til jeg ikke trenger å bruke pausen min til å sitte på et rom alene med pumpa :p Men jeg er heller ikke klar for å slutte med amminga, så får bare holde ut. Heldigvis bare en dag i uka :)

Signerer alt dette, bortsett fra at d blir hver dag for meg
 
Enig! Pumping er kjedelig.. Gleder meg til jeg ikke trenger å bruke pausen min til å sitte på et rom alene med pumpa :p Men jeg er heller ikke klar for å slutte med amminga, så får bare holde ut. Heldigvis bare en dag i uka :)
Signerer alt dette, bortsett fra at d blir hver dag for meg
Jeg har en time ammefri

Så hun får pupp i syvtiden på morgenen, og kl 15;15/15:30

Itillegg kvelden før vi går for å legge oss + ca kl halv fem/fem på natten
 
Signerer alt dette, bortsett fra at d blir hver dag for meg

Da skjønner jeg du blir lei av pumping!

Jeg har en time ammefri

Så hun får pupp i syvtiden på morgenen, og kl 15;15/15:30

Itillegg kvelden før vi går for å legge oss + ca kl halv fem/fem på natten
Jeg tok en time ammefri i starten, men følte veldig på at det var lite populært at jeg gjorde det, så slutta med det.
 
Jeg har vært på skole onsdag og torsdag siden frøkna var 7 uker, da har pappa'n vært hjemme. Jeg starter i praksis 4.jan, så da skal å pappa'n være hjemme, også begynner frøkna i bhg 2 dager i uken slutten av januar og fult i midten av februar :)
 
Akkurat det bryr jeg meg ikkeno om, tenkt å holde på med det helt til dagen før hun blir 1år!

Ja, her kommer jeg til å ha ammefri til hun blir ett år altså. Driter fint i om noen ikke syns d er så "ok"..!
 
Tenker at ungene kommer før jobben. Bare synd at enkelte folk ikle fatter det.
 
Akkurat det bryr jeg meg ikkeno om, tenkt å holde på med det helt til dagen før hun blir 1år!
Ja, her kommer jeg til å ha ammefri til hun blir ett år altså. Driter fint i om noen ikke syns d er så "ok"..!
Tenker at ungene kommer før jobben. Bare synd at enkelte folk ikle fatter det.
Er egentlig enig med dere og hadde det vært arbeidsgiver som klagde så hadde jeg gitt f.. Men det er ikke arbeidsgiver det går ut over, men de andre kollegaene mine. Vi er en liten arbeidsplass der det merkes veldig godt om noen ikke er der. Er ingen som har sagt noe til meg, men følte veldig på det selv at de andre syntes det var trassig. Pluss at jeg ikke egentlig følte behov for ammefri.
 
Back
Topp