pergotime start i morgo

jepp, HEIA HEIA HEIA [:D][:D][:D]

og så har me dei som er så barnslige at dei berre må prøve å såre andre...dere må ha eit enormt kjedelig liv[:D]

ORIGINAL: *isa*

og så har me dei som er så barnslige at dei berre må prøve å såre andre...dere må ha eit enormt kjedelig liv[:D]

Prøver å såre deg? nei har ikke noen glede av det, men du har jo stor glede av å lage bare tråder om deg selv.Du snakker om å tenke på andre som bare tenker på deg selv og hele tiden søker oppmerksomhet og må påpeke hvor flott du er?

ORIGINAL: Aftenstjerne

ORIGINAL: *isa*

Prøver å såre deg? nei har ikke noen glede av det, men du har jo stor glede av å lage bare tråder om deg selv.Du snakker om å tenke på andre som bare tenker på deg selv og hele tiden søker oppmerksomhet og må påpeke hvor flott du er?

har eg kun laget tråder her om meg sjølv? veldig godt oppservert må eg sei..og takk for at du påpeker at eg er flott, det var jo hyggelig sagt, hadde ikkje ventet den frå deg[;)]

ORIGINAL: Kleopatra

Nå må du klappe igjen!
Såre andre? HALLO??....Synes det var så teit det du skrev at du måtte dytte på din egen tråd for å få oppmerksomhet....Oj...og du må jo ikke si at jeg har et kjedelig liv når jeg svarer på tråden din og gir deg OPPMERKSOMHET!

du veit tydlig ikkje kva du snakker om, det med å dytte på den tråden var ein spøk frå ein anna link! er det mulig[:D]

ORIGINAL: Aftenstjerne

Trodde du skjønte ordet ironi jeg isa, du påpeker jo det et annet sted her. Merkelig

kven snakker du til no? ironi var jo akkurat mitt poeng med å dytte på den linken, som var ein spøk frå tidlegere idag[:D]

Jeg snakker til deg isa, og jeg vet godt hva saken dreier seg om jeg.
Kan jo ikke nekte for at du lager mange "fiske etter godord" tråder til deg selv?
Du bare elsker at all oppmerksomhet er på deg, og alle gratulerer deg, ellers så hadde du sluttet å lage nesten helt like tråder hele tiden.

Back
Topp