• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

pergotime start i morgo

Lykke til snuppelura!!

lykke til, isamor[;)]

lykke til med prøvinga isa [:D] Dette kommer nok til å gå flott..
Skal kryse armer, fingrer, bein og tær.. tilogmed rumpeballene hvis jeg finner ut hvordan [:D][:D][:D][:D]

ja masse lykke til vennen du skal se det klaffer veldig nå med både pergotine og puleperm... thihi.........
har hørt noen si det er lettere å få flerlinger når man går på sånne kurer men det blir nok bra... få fler i slengen å slippe å gå mange mnd hver gang å være tykk... thihi...

detta går nok knall skal du se!!!!

Har du begynt nå da eller?
Tar du 1 tabl om dagen eller 2?

mornings[:D]
ja idag (20.okt) har eg tatt første tab. , eg skal ta 1 tab. i 5 dager[:)]

ein, tvillinger eller fleire, akkurat det samme, berre det funker[:D]
blir så spennende, håper eg slepp bivirkinger[:)]

ønsker alle ein super dag! [:D]

eg mååå berre dytte denne opp, får jo ikkje nok oppmerksomhet eg no[:(][:(][:(]

så useriøs er eg, min form for dårlig humor hehehehehe

sånn jolanta, passet det fruen? [:)]

ORIGINAL: *isa*

eg mååå berre dytte denne opp, får jo ikkje nok oppmerksomhet eg no[:(][:(][:(]

så useriøs er eg, min form for dårlig humor hehehehehe

sånn jolanta, passet det fruen? [:)]

*rister på hodet*

masse lykke til.

hvordan bivirkninger kan man få isa?

siden den va svar på mitt spørsmål, så må jeg spørre hva du mener Aftenstjerne.
Hva har jeg av bivirkninger allerede? Var det meg du mente [8|][8|][8|]

bivirkinger : hodepine, svimmelhet,kvalme, oppkast, magesmerter, eggstokkforstørrelser, cyster, ømme bryster, buksmerter, synsforstyrrelser, og så hørte eg noken andre sei at ein kan få veldig kraftig mens dersom det ikkje klaffer første gangen..

og tvillinger eller fleir, hehe[:D]

korleis går det kathrine? [:)]

Nei var ikke ment til deg kathrine men til den signerende trådskaperen av enda en "ønsk meg lykke til" tråd

Å dæven...det va ikke få gitt!!

samme ståa her [:@] blør enda (litt i perioder), enda smerter (som strek mensen). Har ikke fått time på sykehuset, ringt både lengen min & direkte til sykehuset i dag...men det var fint lite hjelp der å få [:'(] Ville bare ikke gå gjennom helga sånn her, men ser ut som jeg må det da! Fikk bekreftet fra sykhuset at det er vanskelig å gjøre en grundig undersøkelse før man er over 5 uker på vei, så da må jeg vell vente til da!

Klem

Ok Aftenstjerne! Ble bare litt forvirret her...frøken blondi her [;)]

å[:@] sku ønske det var noke eg kunne gjera kathrine[&o] kan ikkje så mykje anna enn å krysse fingrene, og HÅPE HÅPE HÅPE!
Sku gitt deg ein STOR KLEM[:)]

klem frå den gale iza[;)]

takk så mye vennen [:D]

God klem mottas å sendes i retur [;)]

Antageligvis så dum som det, men nå er det jo noen som hele tiden må lage tråder som heier på seg selv og sitt ego da. Må jo ha oppmerksomhet hele tiden

Back
Topp