pergotime start i morgo

x1x*isa*

Forelsket i forumet
Endelig har tante roet seg ned litt, har hatt så sinnsykt mens-smerter desse dagene[:'(]

og i morgo starter eg med pergotime , blir så utrolig spennende framover no[:)] og sikkert noken uutholdelige dager fram til eg kan teste..

min mann er ein del plaget med ryggen, og han kom heim, sykemeldt.
Og beste medisin for ryggsmerter er jo sex hehe[:D], passet supert med ny
( var også sykemeldt for nokre månader sida pga ryggen ) " pule-perm" !!
så no KRYSSER ME FINGRENE! og HÅPER!!

så spennende isa[:D]
gleder meg til og høre fra deg fremmover, og karnskje en liten en i magen...

lykke til i morgen, krysser fingrene for deg[:)]

takk[:D]

blir vanskelig å ikkje tenke så mykje framover iallefall, men skal prøve å ikkje stresse, lettere sagt enn gjordt men..[:)]

Bare å komme til Bergen!
Skal stille opp som dagmamma for femlingene dine jeg!!

Ønsker dere lykke til, isa[:)]

så spennende da.[:)]masse lykke til,håper det blir fart på sakene nå.[;)]

Lykke til!!!
Håper det klaffer med pergo!!! Kanskje det blir noen pergobarn på oss... [;)]

lykke til...nå klaffer det nok snart skal du se[;)]

takk alle sammen[:)]

jepp blir pergobarn på oss pastella vennen[;)]

He he....Puleperm ja [:D] [:D] [:D] Nå måtte jeg le.... Sååå moro at du snart kan begynne å teste. Krysser fingre og tær for deg. Ønsker deg en fortsatt god kveld. Stor klem til deg Isamor [:)]

Jeg er så spennt på hvordan det går med deg framover nå. Håper virkelig det klaffer ved første forsøk. [:D] Jeg går også i tanker om å prøve noe sånnt hvis det ikke skjer noe snart, derfor er det ekstra spennende. Masse lykke til, Isa!

noken som sa at eggløysinga skjer fortere enn vanlig med pergotime..noken som veit?

eg har eggløysing, med det som skjedde, meiner gyn. er at egget blir befruktet, men det lager seg ei cyste rundt så det ikkje får vandre vidare til livmora, og så etter ei stund så sprekker cysta..

er det større mulighet får å få tvillinger sida eg i utgangspunktet har eggløysing?

hehe, takk Synne[:D]

så nydelig vesle emilie er ![:D]

Masse lykke til i morgen og framover [:D]
Håper det går bra første gangen [:D]

Lykke til Isa! Krysser det som kan krysses her! [:D]

LYKKE TIL[:D][:D][:D][:D] HIPP HURRA FOR PULEPERM[:D][:D][:D][:D]

hehehehe[:D] takk takk[:D]

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga framover....passet jo perfekt at mannen måtte være hjemme nå da!! Du skal se at alt klaffer nå med pergotime og pule-perm[;)]
Kult ord forresten!!

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg framover!!

Klem til Mon fra Mon

Back
Topp