Pepperkaker i oktober

IMG_20190930_173241.jpg
Bilde tatt i går

Altså, jeg vet det er for tidlig. Det er jo en typisk juleting. Men det er sååååå godt!! Eneste juletingen jeg ikke gidder å utsette til desember for det er så sykt godt. Dessuten, da jeg bodde i Sverige var det tilgjengelig året rundt. #WorkAround
Dengang jeg var liten hadde de svenske pepperkaker i kjekshyllen, Kong Oscar, hele året, vanlige pepperkaker kun til jul.
Syns det er fryktelig tidlig med jul i butikkene før Halloween for å være helt ærlig.
Så saftis laget av julebrus i frysedisken før i dag...

Dengang jeg var liten hadde de svenske pepperkaker i kjekshyllen, Kong Oscar, hele året, vanlige pepperkaker kun til jul.
Syns det er fryktelig tidlig med jul i butikkene før Halloween for å være helt ærlig.
Så saftis laget av julebrus i frysedisken før i dag...
Vel pepperkaker er den eneste greia jeg spiser før jul. Alt annet spares til desember!

Jeg dytter med glede i meg alt av julesnop som finnes i butikker allerede nå, og ELSKER at jula er på plass i mange butikker.

Synes det er litt deprimerende med juleting når høsten knapt er i gang. Julebrus er jeg litt tidlig ute med da, men kommer meg nesten til desember før den første flaska er i hus.

En i familien her fant kakemenn i butikk i juli..

Vel pepperkaker er den eneste greia jeg spiser før jul. Alt annet spares til desember!
Pepperkaker, sånne kjøpte, spiser jeg fra en gang uti november.
Klementiner fra de kommer i sesong og det er nå snart.

Julebrus spretter jeg den første når jeg pakker kalendergaver

Back
Topp