Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jula kommer litt tidlig sant?Vis vedlegget 309141
Bilde tatt i går
Dengang jeg var liten hadde de svenske pepperkaker i kjekshyllen, Kong Oscar, hele året, vanlige pepperkaker kun til jul.Altså, jeg vet det er for tidlig. Det er jo en typisk juleting. Men det er sååååå godt!! Eneste juletingen jeg ikke gidder å utsette til desember for det er så sykt godt. Dessuten, da jeg bodde i Sverige var det tilgjengelig året rundt. #WorkAround
Vel pepperkaker er den eneste greia jeg spiser før jul. Alt annet spares til desember!Dengang jeg var liten hadde de svenske pepperkaker i kjekshyllen, Kong Oscar, hele året, vanlige pepperkaker kun til jul.
Syns det er fryktelig tidlig med jul i butikkene før Halloween for å være helt ærlig.
Så saftis laget av julebrus i frysedisken før i dag...
Jeg og, med alt annet enn pepperkakerVenter lengst mulig fram til desember![]()
Så du blir ikke lei det altså?Jeg dytter med glede i meg alt av julesnop som finnes i butikker allerede nå, og ELSKER at jula er på plass i mange butikker.
Menne... julebrus, den røde, er stort sett det samme som eventyrbrus!Synes det er litt deprimerende med juleting når høsten knapt er i gang. Julebrus er jeg litt tidlig ute med da, men kommer meg nesten til desember før den første flaska er i hus.
Så du blir ikke lei det altså?
Herlig!Absolutt ikke. Jeg hører på julemusikk året rundt også jeg, og kan kjenne på skikkelig julestemning midt på heteste sommeren. Er helt skrullete etter jula.
Litt vel tidligJula kommer litt tidlig sant?
Nope.Menne... julebrus, den røde, er stort sett det samme som eventyrbrus!
Ja jeg syns det..Litt vel tidlig
Ikke? Smaker likt for meg.Nope.
Pepperkaker, sånne kjøpte, spiser jeg fra en gang uti november.Vel pepperkaker er den eneste greia jeg spiser før jul. Alt annet spares til desember!
Menne... julebrus, den røde, er stort sett det samme som eventyrbrus!