Julebrus.... Åhh. Nei. Det er noe helt eget.Ikke? Smaker likt for meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julebrus.... Åhh. Nei. Det er noe helt eget.Ikke? Smaker likt for meg.
Hvilken drikker du da?Julebrus.... Åhh. Nei. Det er noe helt eget.
Mihi, kjøpte de igår daSynes september er litt tidlig, men nå som oktober er her så blir det jul, jul og jul her!!
Kose seg med det man kan tenker jegAltså, jeg vet det er for tidlig. Det er jo en typisk juleting. Men det er sååååå godt!! Eneste juletingen jeg ikke gidder å utsette til desember for det er så sykt godt. Dessuten, da jeg bodde i Sverige var det tilgjengelig året rundt. #WorkAround
Det er mange ulike brune og de er gode flere av dem, men slik de som mener det smaker jul, mener at den røde er eventyrbrus så mener jeg at den brune smaker varianter av champagne/fruktbrus ja.Jeg har ikke drukket eventyrbrus siden jeg var sikkert 6, så rød brus er julebrus for megDen brune er champagnebrus
![]()
Hansa rød julebrus. Helst fra små flaskerHvilken drikker du da?
Det er mange ulike brune og de er gode flere av dem, men slik de som mener det smaker jul, mener at den røde er eventyrbrus så mener jeg at den brune smaker varianter av champagne/fruktbrus ja.
Det er jo mange ulike røde også ogd e smaker ikke likt i det hele tatt. Så alle smaker definitivt ikke eventyr
Jeg begynner med planer og julemat som skal lages, men ikke helt med å spise det endaSynes september er litt tidlig, men nå som oktober er her så blir det jul, jul og jul her!!
Det er nettopp det... Julebrus. Den aller beste julebrusen. Det er den som smaker av minner og tradisjon.Men egentlig spiller det ingen rolle hva andre syns så lenge en selv syns den smaker julUansett om den er rød eller brun
Drikker kun den bruneMenne... julebrus, den røde, er stort sett det samme som eventyrbrus!
Samme her, CB sin og sørlandets julebrusDrikker kun den brune![]()

Bra vi er flere! Da jeg som liten fikk velge hva vi skulle finne på i sommerferien valgte jeg å bake pepperkakerAbsolutt ikke. Jeg hører på julemusikk året rundt også jeg, og kan kjenne på skikkelig julestemning midt på heteste sommeren. Er helt skrullete etter jula.