mormormor
Betatt av forumet
Jeg har jo enda en del dager igjen til termin - så prøver å lage litt jul i huset. Har bakt pepperkakehus, men så lurer jeg litt på dette med glasur (les lim) til godteriet. Er det bare å blande melis og eggehvite? Eller er det noe annet som fungerer bedre?
PS - har ikke vært så aktiv med å skrive innlegg her på forumet, men er inne stort sett hver dag leser litt. Kanskje jeg blir litt mer aktiv nå som jeg har startet på permisjon.
PS - har ikke vært så aktiv med å skrive innlegg her på forumet, men er inne stort sett hver dag leser litt. Kanskje jeg blir litt mer aktiv nå som jeg har startet på permisjon.