Sparer dere til egen fremtidig pensjon gjennom pensjonssparing utenom jobben? Eller tenker dere ikke på sånne ting og at det ordner seg?
Hvis du sparer, hvordan sparer du?
Hvis du sparer, hvordan sparer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan regner man på det? Ifølge nav ligger pensjonsbeholdningen min på 170 000Jeg prioriterer å betale ned gjeld på huset og sånn sett kan vi ha litt der når vi selger det![]()
Jeg gruer meg litt til pensjonstiden, regnet på det jeg får sånn ca og vil sitte med en 250.000![]()
Ikke mye å leve for![]()
Hvordan regner man på det? Ifølge nav ligger pensjonsbeholdningen min på 170 000men dette er første året jeg har full jobb
![]()
Ser at flere lurer på regnestykket her.
Gå inn på Nav.no og gå videre til pensjon. Om du logger deg inn med min ID der kan du få informasjon om hva du ligger an til å få i utbetaling når du går av med pensjon.
Vil tro at noen av dere som mener det holder med jobbens løsning kan få dere en liten overraskelse. Er ikke så mange arbeidsplasser som gidder å lage kjempegode løsninger for de ansatte. Selv om det blir solgt inn som en god ting...
Men hva betyr det nr det står at jeg har samlet opp 170.000? Vil det si at det skal fordeles på de årene jeg er pensjonist, eller er det det årlige beløpet jeg da får?Ser at flere lurer på regnestykket her.
Gå inn på Nav.no og gå videre til pensjon. Om du logger deg inn med min ID der kan du få informasjon om hva du ligger an til å få i utbetaling når du går av med pensjon.
Vil tro at noen av dere som mener det holder med jobbens løsning kan få dere en liten overraskelse. Er ikke så mange arbeidsplasser som gidder å lage kjempegode løsninger for de ansatte. Selv om det blir solgt inn som en god ting...