Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lurte på om hva man tar utgangspunkt i når man rekner ut hvor mye man får i svangerskapspenger?? Jeg jobber 100% i en jobb, og i tillegg jobber jeg litt om kvelder et annet sted, ca. 20%, og litt av og til et tredje sted, rekner man 80% av alt det jeg tjener til sammen??
Tja... Jeg tror det. Man skal så vidt jeg vet få 80% av alt man tjener (så lenge det er registrert, skattbar inntekt det er snakk om). Dobbeltsjekk med ditt lokale trygdekontor.
Jeg fikk kun utifra 100% stillingen min og ikke hva jeg har jobbet over 100%..Sur som søren ble jeg da jeg hørte det, for jeg taper ca.5000kr i mnd på at de gjør det slikt. Det hadde med høyeste lønn osv.[:@]
Taper en del om de bare regner ut fra den ene stillingen, er jo snakk om en del penger.....[:@]
Er det da arbeidsgiveren som betaler eller er det trygdekontoret??
Kan man ikke tjene noe som helst når man har permisjon??
De regnet med hva jeg tjente i 100%stilling og de tok ikke med alt jeg har jobbet over hver eneste mnd det siste året[:@] Jobben betaler lønn for den faste stillingen min på 70% og trygdekontoret betaler det som tilsvarer resten opp mot en 100% stilling.
Men hva med de 5000kr jeg har tjent over full stilling hver mnd?? nei det var overtid og ville ikke bli tatt i betraktning fikk jeg beskjed av trydekontoret om[:@][:@][:@][:@]