Penger i julegave?

Agnete

Forumet er livet
Hva tenker du om det? Jeg har noen jeg virkelig sliter med å kjøpe til og lurer nå på om jeg rett og slett skal gi penger så de kan kjøpe seg noe på salg etter jul :)
Har aldri tidligere likt pengegaver og gavekort, men nå er det vanskelig å kjøpe gave :p

Jeg synes det er helt ok å gi hvis de ønsker seg det. Men litt kjipt gave hvis ikke.. Kan jo evt legge ved en liten ting og så legge penger oppi , så blir det ikke så stusselig. Hvis det er til voksne folk så tror jeg heller jeg ville gitt gavekort på restaurant, teater etc:)

Jeg ser ikke noe problem i det.
Jeg har familie i Thailand som jeg bare overfører penger til, så får de kjøpe det de har lyst til i tillegg til at de får mye mer for pengene der nede.
Eldstemann får ofte penger inn på fond til jul eller bursdag, i tillegg til en liten ting utenom. Det er ikke så mye han ønsker seg også får han så mye av alle andre.

Jeg hadde heller gitt gavekort.
Det visa-gavekortet kan jo brukes på alle butikker der det er mulig å betale med kort, så det kan jo brukes OVERALT ;)

Syns det er helt i orden dersom de ønsker seg det eller man vet at de kanskje trenger det.
Farmor gir penger både fordi hun vet vi trenger, og fordi hun ikke orker styre med gaver. Mamma og pappa har jo ikke vært sammen siden jeg var ett år, men flere ganger har faktisk farmor sendt julekort til mamma med en ganske god pengesum i, type 1000 kr eller mer, og jeg husker mamma pleide å bli helt overgitt og gråte/bli rørt fordi det kom så utrolig godt med i julestria for en fattig alenemor med mange små. Så penger kan også bli satt stor pris på. :)

Jeg hadde heller gitt gavekort.
Det visa-gavekortet kan jo brukes på alle butikker der det er mulig å betale med kort, så det kan jo brukes OVERALT ;)
Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som går:o så du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!

Gir penger til alle nevøer og nieser over 10 år :) dette er fordi vi har mange og det er så vanskelig å kjøpe noe til de...

Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som går:o så du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!

Gjør de virkelig det? :o det var ikke jeg klar over!
De jeg tenker på å gi penger til er ungdommer og de handler mye på nett. Så derfor tenkte jeg det var litt kjekt med penger til det :)

Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som går:eek: så du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!
Tenker vi på det samme nå?
http://www.spendon.no

Slik jeg har forstått det fyller du jo valgfri sum på kortet og da kan kun det brukes?? Er det jeg som tar helt feil?

Jepp hvis du hadde lest inne på kriteriene så hadde du sett det;)
En fyller på valgfri sum ja men de tar masse gebyrer..
Vis vedlegget 91600
Såpass ja.. De er noen sniker. Men finnes jo også noe som heter dittgavekort.no
Der tror jeg ikke det er slikt tull :)

Såpass ja.. De er noen sniker. Men finnes jo også noe som heter dittgavekort.no
Der tror jeg ikke det er slikt tull :)
Ja de er noen sniker ja! Og så mange som kjøper dette uten å være klar over det. De fleste bruker jo ikke gavekortene med det første heller.. Ja dittgavekort tror jeg er save:)

Ja de er noen sniker ja! Og så mange som kjøper dette uten å være klar over det. De fleste bruker jo ikke gavekortene med det første heller.. Ja dittgavekort tror jeg er save:)
Virkeig bra jeg ikke har kjøpt det før da. Har faktisk tenkt på det :P

Back
Topp