Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som gårJeg hadde heller gitt gavekort.
Det visa-gavekortet kan jo brukes på alle butikker der det er mulig å betale med kort, så det kan jo brukes OVERALT![]()
Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som gårså du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!
Tenker vi på det samme nå?Ville aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som gårså du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!
Jepp det gjør virkelig detGjør de virkelig det?det var ikke jeg klar over!
De jeg tenker på å gi penger til er ungdommer og de handler mye på nett. Så derfor tenkte jeg det var litt kjekt med penger til det![]()
Jepp hvis du hadde lest inne på kriteriene så hadde du sett detTenker vi på det samme nå?
http://www.spendon.no
Slik jeg har forstått det fyller du jo valgfri sum på kortet og da kan kun det brukes?? Er det jeg som tar helt feil?

Såpass ja.. De er noen sniker. Men finnes jo også noe som heter dittgavekort.noJepp hvis du hadde lest inne på kriteriene så hadde du sett det
En fyller på valgfri sum ja men de tar masse gebyrer..
Vis vedlegget 91600
Ja de er noen sniker ja! Og så mange som kjøper dette uten å være klar over det. De fleste bruker jo ikke gavekortene med det første heller.. Ja dittgavekort tror jeg er saveSåpass ja.. De er noen sniker. Men finnes jo også noe som heter dittgavekort.no
Der tror jeg ikke det er slikt tull![]()
Virkeig bra jeg ikke har kjøpt det før da. Har faktisk tenkt på detJa de er noen sniker ja! Og så mange som kjøper dette uten å være klar over det. De fleste bruker jo ikke gavekortene med det første heller.. Ja dittgavekort tror jeg er save![]()
Godt jeg klarte forhindre deg til det daVirkeig bra jeg ikke har kjøpt det før da. Har faktisk tenkt på det![]()
Så absoluttGodt jeg klarte forhindre deg til det dahehe!