pene barn

Dani California skrev:

rodstilk skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!". 

Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)

Tanta mi sa det samme om dattra si da hu var baby, hun syntes ikke hun var noe søt, for hun var så stor.
Synes det er helt greit jeg, bare det ikke går på bekostning av kjærlighet og omsorg.

Joda, det er sant det - men hun jeg nevnte her kjenner jeg nesten ikke, så jeg ble litt paff da hun sa det. Synes kanskje at man kan holde slikt for seg selv! :)

turbo trash skrev:
sånn er det jo med mennesker man er glad i også, første gang man møter noen kan de se litt rare ut, men når man lærer noen å kjenne å liker dem, så blir de jo vakre. også omvendt, når man møter noen så kan de være kjempe pene, men så oppfører de seg som duster og blir drit stygge...

Signerer denne!

FancyPants skrev:
Nei, jeg tror ikke at alle syns at sin egen unge er pen. De færreste innrømmer det, dog.

Edit:
Som min mor f.eks. som mener at vi ungene er ganske ordinære i utseendet.

Hehe, minner meg om  en kollega. Jeg fikk se bilder av barna hennes, så sier jeg at de var veldig pene. Det var dem alle sammen. Pøh... ikke noe spesielt, de er helt ordinære. Kanskje jeg jobber med mora di

Når jeg fikk se han rett etter narkosen så trodde jeg at jeg hadde fått feil baby.. For han var prikk lik en kineser pga øynene :P Så de første dagene så syntes jeg ikke at han var så veldig pen. Var utrolig hoven i ansiktet.. MEN nå er han verdens nydeligste lille bolle :D

ja jeg tror nok det. men at alle synes sitt barn er verdens peneste er jeg uenig i. jeg synes sønnen min er pen, men vet om mange som er mye penere. og jeg vet ikke om jeg hadde syntes han var så pen dersom han ikke var min.

Ranveig R skrev:
Mine barn er kjempeskjønne og herlege. Men eg har heller ikkje problem med å sjå at det kan finnast barn som er meir "klassiske skjønnheter" enn mine.

Og som nyfødde og små babyar synest eg egentlig ikkje dei var spesielt pene. Men dei kom seg då dei begynte å ligne på ungar i staden for små, trillrunde sumobrytare. Dei hadde imidlertid sjarm heile tida, og eg har aldri tenkt at dei var stygge. Berre at dei kanskje ikkje var så veeeldig billedskjønne som babyar.

Mulig det ikkje er "lov" til å tenke sånt, men sånn er det no likevel.

er enig med deg. godt å se jeg ikke er alene.

da jeg var gravid sa jeg til mamma og søstern min at de måtte si i fra hvis jeg fikk en stygg unge hehe. var livredd for å være en av de mødrene som skryter av den skjønne babyen sin som ikke er noe søt i det hele tatt. men etter han var født så skjønte jeg at de heller ikke var helt objektive. selv synes jeg også som du at han ikke var så spesielt pen. noen få ansiktstrekk kanskje.

rodstilk skrev:

Dani California skrev:

rodstilk skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!". 

Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)

Tanta mi sa det samme om dattra si da hu var baby, hun syntes ikke hun var noe søt, for hun var så stor.
Synes det er helt greit jeg, bare det ikke går på bekostning av kjærlighet og omsorg.

Joda, det er sant det - men hun jeg nevnte her kjenner jeg nesten ikke, så jeg ble litt paff da hun sa det. Synes kanskje at man kan holde slikt for seg selv! :)

Det er sant!

Emiliee^^ skrev:
Man elsker ikke mennesker fordi man syns de er pene,
man syns de er pene fordi man elsker dem.

Jeg vet ikke.

Men ungen min er perfekt.

Ja, mine barn er nydelige..

Det mest spesielle med min datter er de fantastiske nydelige øynene hennes..
Hår øyevipper nok til 4! :)

Det mest spesielle med min sønn er at han alltid smiler med øynene.. 

Gud som jeg elsker de! :D

Når jeg hører pen så tenker/mener jeg kun bildepen og utseende. Ikke søt, herlig eller noe med personlighetet. Tror mange missforstår meg der.

Jeg har i allefall verdens peneste barn:)

Pannekaka skrev:
Når jeg hører pen så tenker/mener jeg kun bildepen og utseende. Ikke søt, herlig eller noe med personlighetet. Tror mange missforstår meg der.

ja det er en vesentlig forskjell!

Jeg synes min eldste er verdens vakreste. Uten tvil. Hun er smellvakker. Jeg tror faktisk jeg hadde syntes det samme om jeg ikke var mammaen hennes. Så har vi mellomste, som er gørrsøt og har et smil som blir lagt merke til fordi det er så awesome, men han er langt fra klassisk PEN.. Og minstemann er skjønn og blid og lett å like og selvfølgelig synes jeg han er nydelig. Når han smiler må jeg bare le for han er så kul og han er supersjarmerende, men om jeg ikke var mammaen hadde jeg ikke tenkt "wow, for ett pent barn".

Jeg husker tanta til mannen min sa en gang om sine to at "eldste er helt nydelig, hun var ett sånt barn folk snudde seg etter på gata og jeg ble stoppa ofte av folk som kommenterte at hun var så skjønn og flott. Men min yngste er bare helt ordinær. Noen barn er finere enn andre, sånn er det bare, og jeg har aldri syntes det har vært problematisk å innrømme. Det er jo åpenbart for alle andre også" :p

(Edit: retta bare en skriveleif :))

Må ærlig innrømme at jeg ikke synes hun var direkte pen da hun ble født, men NÅ er hun verdens vakreste emoticon

*Annie86* skrev:
Må ærlig innrømme at jeg ikke synes hun var direkte pen da hun ble født, men NÅ er hun verdens vakreste emoticon

Det er jammen sant! Hun er nydelig <3

Back
Topp