Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dani California skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!".rodstilk skrev:
Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)
Tanta mi sa det samme om dattra si da hu var baby, hun syntes ikke hun var noe søt, for hun var så stor.
Synes det er helt greit jeg, bare det ikke går på bekostning av kjærlighet og omsorg.
sånn er det jo med mennesker man er glad i også, første gang man møter noen kan de se litt rare ut, men når man lærer noen å kjenne å liker dem, så blir de jo vakre. også omvendt, når man møter noen så kan de være kjempe pene, men så oppfører de seg som duster og blir drit stygge...turbo trash skrev:
Nei, jeg tror ikke at alle syns at sin egen unge er pen. De færreste innrømmer det, dog.FancyPants skrev:
Edit:
Som min mor f.eks. som mener at vi ungene er ganske ordinære i utseendet.
Mine barn er kjempeskjønne og herlege. Men eg har heller ikkje problem med å sjå at det kan finnast barn som er meir "klassiske skjønnheter" enn mine.Ranveig R skrev:
Og som nyfødde og små babyar synest eg egentlig ikkje dei var spesielt pene. Men dei kom seg då dei begynte å ligne på ungar i staden for små, trillrunde sumobrytare. Dei hadde imidlertid sjarm heile tida, og eg har aldri tenkt at dei var stygge. Berre at dei kanskje ikkje var så veeeldig billedskjønne som babyar.
Mulig det ikkje er "lov" til å tenke sånt, men sånn er det no likevel.
rodstilk skrev:
Dani California skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!".rodstilk skrev:
Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)
Tanta mi sa det samme om dattra si da hu var baby, hun syntes ikke hun var noe søt, for hun var så stor.
Synes det er helt greit jeg, bare det ikke går på bekostning av kjærlighet og omsorg.
Joda, det er sant det - men hun jeg nevnte her kjenner jeg nesten ikke, så jeg ble litt paff da hun sa det. Synes kanskje at man kan holde slikt for seg selv! :)
Må ærlig innrømme at jeg ikke synes hun var direkte pen da hun ble født, men NÅ er hun verdens vakreste*Annie86* skrev: