Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes mine er nydelige, verden fiiiineste :)*Prinsessa skrev:
Det finnes nok noen som synes barna sine ikke er så pene også.
Men de aller fleste synes nok at de har verdens fineste unger :)
Det var ein gong ein skyttar som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa.
"Kjære vene, skyt ikkje barna mine!" sa myrsnipa.
"Kva er det for nokon som er barna dine då?" spurde skyttaren.
"Dei vakraste barn som i skogen går, er mine!" svara snipa.
"Eg får vel ikkje skyte dei då," sa skyttaren.
Men då han kom tilbake, hadde han i handa eit heilt knippe myrsniper som han hadde skote.
"Au, også! Korfor skaut du barna mine likevel då!" sa snipa.
"Var det barna dine dette?" spurde skyttaren - "Eg skaut dei styggaste eg fann, eg."
"Å ja!" svara snipa, "Veit du ikkje at kvar synest best om sine barn?"
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!".rodstilk skrev:
Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)
Fin synes jeg det blir litt feil å ikke kalle sitt eget barn.
Men kan godt forstå at noen ikke synes egne unger er pene/nydelige/vakre, spørs jo hva man legger i ordet.
Jeg har hvertfall ingen problem med å se at andre unger er mer vakker enn mine, men for meg er jo mine to såklart de fineste i hele verden!!
Husker da førstemann ble født, jeg var helt overveldet over at en baby kunne være SÅ PEN, sånn helt fra starten av. Vanligvis syns jeg jo ikke at babyer er så søte når de er HELT ferske. Men da hun vokste seg finere og finere, og jeg så på nyfødtbildene, så ser jeg jo at hun var ikke SÅ fin :p Men hun er selvfølgelig den fineste i verden altså :)|Frosken| skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!".rodstilk skrev:
Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)
Dette var jeg så redd for da jeg gikk gravid!! Da jenta kom viste hun seg å være nydelig, så kunne puste lettet ut. Men nå er jeg bekymret for den neste. Tenk om den ikke blir pen da, når søstra er så vakker :/ Man skal tenke på mye rart :pJorlin86 skrev: