pene barn

Jeg har ingen problem med å se at noen barn er "penere" enn mitt barn.. noen barn er bare så utrolig vakre, mens enkelte andre barn synes jeg ikke er det.

Mitt barn er bla. barnemodell, så jeg vil tro at hun ikke er blant de mindre pene :)

Husker da førstemann ble født, jeg var helt overveldet over at en baby kunne være SÅ PEN, sånn helt fra starten av. Vanligvis syns jeg jo ikke at babyer er så søte når de er HELT ferske. Men da hun vokste seg finere og finere, og jeg så på nyfødtbildene, så ser jeg jo at hun var ikke SÅ fin :p    Men hun er selvfølgelig den fineste i verden altså :)

Våre to sønner er faktisk de to peneste barna som noen gang har eksistert! Helt sant og HEEELT objektivt liksom..
I mine øyne er de i alle fall to kjekke,pene gutter - og skal jeg tro på besteforeldrene så er de faktisk bortimot de vakkreste ungene som finnes, og jeg må jo tro på mine egne foreldre, ikke sant?

Hehe, samme som frosken over her. Var så overrasket over hvor fin jeg syntes hun var, selv om hun bare var skinn og bein(født 2 mnd før). Og hun ble bare penere og penere. Nå når jeg ser på bildene fra da hun var liten baby ser jeg jo at hun kanskje ikke var det aller vakreste på det minste. Det er vel naturens måte å beskytte de små på. :). Nå er hun derimot helt nydelig synes jeg, men kan også se at andre barn er vakre(dog ikke alle).

Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!". 

Jeg håper virkelig at alle synes sine barn er vakre, for barnets skyld! :)

Jeg syns ihvertfall at min datter er verdens peneste.

Ei jeg jobber med hadde ikke problemer med å innrømme at det var andre som hadde penere barn enn henne. (de er alle voksne) MEN hun ville ikke byttet det bort av den grunn.

*Prinsessa skrev:
Jeg synes mine er nydelige, verden fiiiineste :)
Det finnes nok noen som synes barna sine ikke er så pene også.

Men de aller fleste synes nok at de har verdens fineste unger :)

Sign :)

Dette var jeg så redd for da jeg gikk gravid!! Da jenta kom viste hun seg å være nydelig, så kunne puste lettet ut. Men nå er jeg bekymret for den neste. Tenk om den ikke blir pen da, når søstra er så vakker :/ Man skal tenke på mye rart :p

Kvar synest best om sine barn

Det var ein gong ein skyttar som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa.

"Kjære vene, skyt ikkje barna mine!" sa myrsnipa.

"Kva er det for nokon som er barna dine då?" spurde skyttaren.

"Dei vakraste barn som i skogen går, er mine!" svara snipa.

"Eg får vel ikkje skyte dei då," sa skyttaren.

Men då han kom tilbake, hadde han i handa eit heilt knippe myrsniper som han hadde skote.

"Au, også! Korfor skaut du barna mine likevel då!" sa snipa.

"Var det barna dine dette?" spurde skyttaren - "Eg skaut dei styggaste eg fann, eg."

"Å ja!" svara snipa, "Veit du ikkje at kvar synest best om sine barn?"

rodstilk skrev:
Det er bare et par uker siden en mor (riktignok på vinfylla, men dog) fortalte meg at hun ikke synes at sønnen sin er spesielt fin. Jeg rettet på henne og sa at "herremin, det synes du jo! men det er jo en ærlig sak og synes at andre barn kanskje er penere!". 

Fin synes jeg det blir litt feil å ikke kalle sitt eget barn.

Men kan godt forstå at noen ikke synes egne unger er pene/nydelige/vakre, spørs jo hva man legger i ordet.

Jeg har hvertfall ingen problem med å se at andre unger er mer vakker enn mine, men for meg er jo mine to såklart de fineste i hele verden!!

Min datter er det peneste vesenet som noen gang har tråkket rundt på denne jord! Hun har de vakreste blå øyne, de skjønneste krøllene, den nydeligste lille oppstoppernesa, de vakreste leppene, den mest fullendte kroppen og den nydeligste stumpen noen sinne!!! Sånn helt objektivt sett ;)

Selv om de er de skjønneste i verden for meg, så er det uproblematisk for meg å si at det finnes penere unger.
Liker uansett ikke å bruke ordet pen om unger, høres så feil ut...

|Frosken| skrev:
Husker da førstemann ble født, jeg var helt overveldet over at en baby kunne være SÅ PEN, sånn helt fra starten av. Vanligvis syns jeg jo ikke at babyer er så søte når de er HELT ferske. Men da hun vokste seg finere og finere, og jeg så på nyfødtbildene, så ser jeg jo at hun var ikke SÅ fin :p    Men hun er selvfølgelig den fineste i verden altså :)

Hehe, samme her egentlig.

Selv om fetteren min sa det var en "usedvanlig fin baby", så tror jeg ikke han var så veldig annerledes.
Men det var nok den første babyen jeg syntes var søt, jeg syntes ikke babyer var søte før, syntes de så ut som små rosa griser :P

rodstilk skrev:

Tanta mi sa det samme om dattra si da hu var baby, hun syntes ikke hun var noe søt, for hun var så stor.
Synes det er helt greit jeg, bare det ikke går på bekostning av kjærlighet og omsorg.

Jorlin86 skrev:
Dette var jeg så redd for da jeg gikk gravid!! Da jenta kom viste hun seg å være nydelig, så kunne puste lettet ut. Men nå er jeg bekymret for den neste. Tenk om den ikke blir pen da, når søstra er så vakker :/ Man skal tenke på mye rart :p

Det var også jeg livredd for!
Enn hvis jeg får en stygg baby, sa jeg den gangen...
Lite visste jeg om at nesten alle babyer er superskjønne.

Back
Topp