pene barn

Jippi

kommende tobarnsmor :)
er det sånn at alle syns sin egen unge er pen???

Det er jeg rimelig overbevist om.
Jeg tenkte faktisk på det her om dagen - jeg synes unger som ligner på mine unger er skjønnere en unger som ikke ligner på mine . La merke til det da jeg så en reportasje i F&B, der var det en jente som så ut som en blanding av mine jenter, og hun var nydeligherlig

Mine barn er kjempeskjønne og herlege. Men eg har heller ikkje problem med å sjå at det kan finnast barn som er meir "klassiske skjønnheter" enn mine.

Og som nyfødde og små babyar synest eg egentlig ikkje dei var spesielt pene. Men dei kom seg då dei begynte å ligne på ungar i staden for små, trillrunde sumobrytare. Dei hadde imidlertid sjarm heile tida, og eg har aldri tenkt at dei var stygge. Berre at dei kanskje ikkje var så veeeldig billedskjønne som babyar.

Mulig det ikkje er "lov" til å tenke sånt, men sånn er det no likevel.

Nei, jeg tror ikke at alle syns at sin egen unge er pen. De færreste innrømmer det, dog.

Edit:
Som min mor f.eks. som mener at vi ungene er ganske ordinære i utseendet.

Kanskje ikke alle men jeg håper alle synes din unge er penest i verden :)
Jeg har verdens peneste,søteste,goeste gutt

Jeg synes min unge er nydelig, og tror jo selv jeg hadde synes det om han ikke var min også;) Men det mener vel alle foreldre;)

Men ja, det kan virke som om alle synes sine egne barn er fine, uansett...

Kallenavn** skrev:
JA, håper da det :) Mine er ihvertfall verdens vakreste ;)

Eg veit berre at sønnen min er heilt perfekt... ;) Om det er pga "auget som ser" veit eg ikkje, men han er faktisk vidunderleg!:)

I mine øyne er ungene mine de peneste barna i hele verden :) Jeg synes forøvrig at det ikke finnes stygge barn og alle har sin sjarm..Jeg kan sitte og se på ungene når de leker rundt her og tenke at jeg er heldig jeg som har fått så vakre barn..

Før jeg fikk barn synes jeg ALLE unger var pene.

Nå synes jeg selvfølgelig mine er de to fineste i hele verden, men kan også se at jeg ikke synes alle andre er pene! Eller hvertfall ikke så fine som mine. 

sånn er det jo med mennesker man er glad i også, første gang man møter noen kan de se litt rare ut, men når man lærer noen å kjenne å liker dem, så blir de jo vakre. også omvendt, når man møter noen så kan de være kjempe pene, men så oppfører de seg som duster og blir drit stygge...

Jeg synes mine er nydelige, verden fiiiineste :)
Det finnes nok noen som synes barna sine ikke er så pene også.

Men de aller fleste synes nok at de har verdens fineste unger :)

Nei, det syns ikke alle - hørt om fler tilfeller,

Men min gutt er værdens nydeligste!!!!!! =D

Jeg tror nok vi er skrudd sammen på den måten, ja. 
Jeg har ihvertfall utrolig vakre barn! 

Jeg synes mine egne barn er verdens vakreste, men jeg har såpass med vett at jeg har forståelse for at andre kanskje ikke synes det.

Ja, det tror (håper)  jeg. 

Man elsker ikke mennesker fordi man syns de er pene,
man syns de er pene fordi man elsker dem.

Back
Topp