Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrittFram
Om en mann på 50 - blir sammen med ei på 25 (som da kan være 2,3,4,5,6,7 år yngre enn barna) ...
Så må jeg si jeg synes det er en SKAM å sammenligne dette med pedofili.
Likeså om den yngste i forholdet er myndig +
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Om en mann på 50 - blir sammen med ei på 25 (som da kan være 2,3,4,5,6,7 år yngre enn barna) ...
Enig!
Pedofile forgripe seg på forsvarsløse barn!
En mann som har et forhold til en som er yngre enn sine barn, er i forhåpentligvis i et frivillig voksent forhold.
Forferdelig sammenligning[&:]
ORIGINAL: skyberta
Nei. Men jeg stusser jo litt på hvordan en på 50 kan finne seg ei ung jente på 20 for eksempel. Kanskje for å sikre seg privat hjemmehjelp/hjelpepleier når den tid kommer[8|]
Det jeg synes er så fint - er at man ikke trenger å FORSTÅ alt..
Eller - skal man pille andres lykke fra hverandre - for å studere det på celleplan, for så se om en klarer å komme opp med en konklusjon?
ORIGINAL: linzzy27
er en mann/ kvinne pedofil om h*n har en kjæreste som er yngere enn sin egen sønn/ datter?
det synes jeg minner om pedofil i alle fall
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Enig!
Pedofile forgripe seg på forsvarsløse barn!
En mann som har et forhold til en som er yngre enn sine barn, er i forhåpentligvis i et frivillig voksent forhold.
Forferdelig sammenligning[&:]
ORIGINAL: Miriel
ORIGINAL: linzzy27
er en mann/ kvinne pedofil om h*n har en kjæreste som er yngere enn sin egen sønn/ datter?
det synes jeg minner om pedofil i alle fall
Farmoren min er gift med en som er yngre enn hennes eldste barn. Han er likevel nesten femti. Er hun da pedofil liksom? [:-]
ORIGINAL: StinkiStini
Pedofili handler om voksen- barn!
Ikke om eldre mann/kvinne - ung kvinne/mann over lovlig grense.
Så, nei!
ORIGINAL: StinkiStini
Pedofili handler om voksen- barn!
Ikke om eldre mann/kvinne - ung kvinne/mann over lovlig grense.
Så, nei!