Pc, ipad og mobil

Navywife

Andre møte med forumet
Hei! Hun lille har begynt å bli helt hekta på barnevideoer på youtube, så hver gang jeg tar opp mobilen og hun ser det begynner hun å gråte etter den! Kan nesten ikke sjekke klokka eller melding før hun ser det og begynner å hyle etter den. I det siste har jeg latt henne se på barnevideoer på pcen mens hun spiser middag med meg.. Samtidig har vi nettopp flyttet og har ikke tv akkuratt nå. Derfor lar jeg henne se på litt.

Syns dere det er for tidlig? Hvor lenge er det greit at de ser på? Her er det maks 1 time om dagen.
 
Her ser lillegutt på Barne-TV. Og går noen ganger bort å henter TV kontrollen, trykker mot TVen og lager maskinlyde, da vil han se "Store Maskiner" :) tenker så lenge man begrenser det og at det ikke er de som bestemmer alltid bestemmer så går det fint med litt Barne-TV :)
 
Jeg syns de er for små for pad/mobil ennå. Tv/pc som ikke har touch syns jeg er greit så lenge det begrenses :)
 
Her ser lillegutt på Barne-TV. Og går noen ganger bort å henter TV kontrollen, trykker mot TVen og lager maskinlyde, da vil han se "Store Maskiner" :) tenker så lenge man begrenser det og at det ikke er de som bestemmer alltid bestemmer så går det fint med litt Barne-TV :)

Haha, sånn er hun også.. da vi hadde tv da. Men skal mest sannsynlig få ordna tven i helga, så da blir det nok bedre I guess :D
 
Her så ser hun på barne tv eller netflix på tv'n.
Syns de kanskje er litt for små for ipad. Vi har det, men gjemmer den.

Ellers har vi dvd spiller i bilen, så skal vi kjøre langt så setter vi på film.
 
Her så ser hun på barne tv eller netflix på tv'n.
Syns de kanskje er litt for små for ipad. Vi har det, men gjemmer den.

Ellers har vi dvd spiller i bilen, så skal vi kjøre langt så setter vi på film.

Jaa, jeg gjemmer også mobilen og pcen.. men hun ser litt på barnetv/ barnevideoer når hun skal spise.. blir så vanskelig ellers :/
Men hvor har dere kjøpt dvdspiller til bil? Vurderer å kjøpe det etterhvert :)
 
Jaa, jeg gjemmer også mobilen og pcen.. men hun ser litt på barnetv/ barnevideoer når hun skal spise.. blir så vanskelig ellers :/
Men hvor har dere kjøpt dvdspiller til bil? Vurderer å kjøpe det etterhvert :)

Vi arvet dvd spilleren av pappa. Den er veldig gammel.
Men elkjøp og lefdal etc har dvd spillere.
 
Det er jo veldig greit å ha når man skal kjøre langt :)) Takker!

Veldig :) gubben har mixa og triksa litt så den slår seg på når bilen går på. Så kan vi skru den av manuelt når bilen er i gang :)
 
Jaa, jeg gjemmer også mobilen og pcen.. men hun ser litt på barnetv/ barnevideoer når hun skal spise.. blir så vanskelig ellers :/
Men hvor har dere kjøpt dvdspiller til bil? Vurderer å kjøpe det etterhvert :)
Er litt vanskelig, men det blir kanskje en uvane? :/ Her får han se barne-tv etter maten er ferdig spist.
 
Jeg prøvde det idag faktisk.. ble litt vanskelig ja, måtte gi hun tegnesakene sine, så hun tegnet istedet selvom hun var litt sutrete :p

Åja, mater du henne? Her spiser han selv, liker ikke å bli matet. Kanskje lettere hvis hun får prøve å spise selv? :)
 
Åja, mater du henne? Her spiser han selv, liker ikke å bli matet. Kanskje lettere hvis hun får prøve å spise selv? :)
Noen ganger.. fordi hun maser, brød og frukt osv spiser hun selv.. men med grøt og middag blir så mye søl. Hvordan gjør du det? :)
 
Noen ganger.. fordi hun maser, brød og frukt osv spiser hun selv.. men med grøt og middag blir så mye søl. Hvordan gjør du det? :)
Det blir mye søl i begynnelsen ja. Jeg lar han spise selv med skje eller gaffel. Men ofte bruker han fingrene også [emoji14]
 
jaa ikke sant haha! Men får han i seg mye mat da? min lille begynner å leke med maten.. :/
Det går seg litt til med tid. Men da blir måltidet mer fredelig
 
Her blir det også veldig surt om ho ikkje får viljen sin. Her vil ho sjå på saueproduksjon(av alle ting!!!!!) :D hehe
 
Back
Topp