Pauser

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Blir så lei av å måtte ta pauser hele tiden :/

Vert å handlet å pakket ut varene. Må ha pause for bekkenet verker selv om det ikke var jeg som bar :o

Vill rydde rommet vårt skikkelig å få litt orden der. Pluss vaske å rydde u heimen.

Jeg har så lyst men kroppen sier nei ..

Hehe kjenner meg igjen.. Jeg har ikke noen bekkenplager, men blir så utrolig fort sliten i korsryggen! Og da er det kun hvile og tøying som hjelper. Kjøpte meg ei sånn stor doomoo ammepute som jeg har i senga nå. Ligger med den mellom beina slik at hoften ligger rett. Har faktisk mye mindre vondt i ryggen nå enn uten puten! Kanskje det vil hjelpe litt på bekkenet ditt?

Hehe kjenner meg igjen.. Jeg har ikke noen bekkenplager, men blir så utrolig fort sliten i korsryggen! Og da er det kun hvile og tøying som hjelper. Kjøpte meg ei sånn stor doomoo ammepute som jeg har i senga nå. Ligger med den mellom beina slik at hoften ligger rett. Har faktisk mye mindre vondt i ryggen nå enn uten puten! Kanskje det vil hjelpe litt på bekkenet ditt?
Jeg Jar en sånn svææær jeg å :p men jeg ligger så urolig at det bytter ikke. Jeg går til krig mot den på natten :o haha

Føler med dere, håper formen bedrer seg!

I mitt tilfelle vill det bare bli verre jo større babyen blir. Men det er ikke så lenge til november nå så holder ut :D å håper han ikke vill være over tiden i magen :p hehe
Men mirakler kan jo skje ;) lykke til..!

Ja jeg håper jo på ett :D men har en nerve i klem bak i ryggen å en liten som ligger langt bak :(.. Men han er verdt det :D
Uffda, men godt du tenker positivt da :) må du operere etter fødsel?

Back
Topp