Pause og TINDER...!

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Jeg og kjæresten har pause i forholdet, men vi koser fremdeles oss sammen med ungene, og vi har regelmessig sex... Nå har jeg funnet ut at han er medlem på tinder..! Er ikke dette en datingapp..? Jeg kjenner verden min går i tusen knas nå :-(

Men kjære deg :( holder det på enda :( jeg vet ikke hva jeg skal si eller råde deg til.
Ja tinder er en datingapp. Desverre.
Han forlanger for mye av deg p det er på tide du står opp for seg selv. Han vill ha i pose å sekk å det er ikke ok!

Si nei! Det er endten eller..

Det er ikke noe godt for deg å holde på sånn :( :(

Men kjære deg :( holder det på enda :( jeg vet ikke hva jeg skal si eller råde deg til.
Han forlanger for mye av deg p det er på tide du står opp for seg selv. Han vill ha i pose å sekk å det er ikke ok!

Har gått så bra den siste mnd, og han er enig i det, så jeg har begynt å se positivt på ting igjen, men nå.. Gir jeg opp :-(

Uff, nei slik kan man ikke bli behandlet:/

:o

Skjønner at det er sårt, men dette er jo virkelig ikke OK! Hadde gitt klar beskjed om at du ikke finner deg i det, og at nå får han velge enten alt eller ingenting. Hvis du klarer å stå opp for deg selv, så kan det hende du også vinner mer av hans respekt. For akkurat nå gir han deg NULL respekt!

Dere har pause... Hvorfor har dere fremdeles sex? Hva skjer hvis du blir gravid?

Har tydeligvis ikke fått med meg historien her. Men har dere pause i forholdet har man ikke regelmessig sex. Han (?) må enten velge å være i et forhold eller være fri og frank....
Vi bor ikke sammen men vi prøver å få forholdet til å fungere :-) Har hatt tel turbulent i det siste, så vi har litt tid hver for oss. Og jeg savner han så utrolig mye, så jeg "klarer" ikke å holde meg unna...

Har spiral :-) Pause og pause.. Vi er enige om at forholdet kan reddes, så vi prøver å være litt sammen selv om vi ikke bor sammen
For å være ærlig tror jeg at han sier det for at han skal ha deg i sin hule hånd.
Ingen med respekt for sin partner oppretter konto på tinder eller en annen dating-app hvis man vil redde forholdet sitt.

Klart han har det som plommen i egget når han kan få i både pose og sekk.

Nei her må du faktisk bare klare å holde deg unna. Du kommer til å falle veldig dypt den dagen han forteller at han har møtt en ny... Og det kan du ikke gjøre mot deg selv.

Dere har jo pause, så da er det kanskje ikke så rart å ville "utforske " litt. Men at du lar han gjøre det samtidig som dere har sex, gjør jo at han har alle fordelene med et forhold til deg, uten å faktisk ha noen forpliktelser til deg.

Jeg kjenner ham jo ikke så vet ikke hva han tenker... men noe sier meg at når han bruker Tinder så er han ikke like seriøs og dedikert som deg for å få det til å funke... da ville jeg vurdert om han virkelig var verdt det, eller være føre var og avsluttet før du selv sitter igjen med knust hjerte...

Kjenner følelsen av å savne noen man ikke funker med. Man blir litt tullete av alle følelsen og gjør nesten hva som helst for å få den andre personen tilbake.. for min del endte forholdet med brudd uansett, for det var en grunn til at det ikke funka i utgangspunktet... men i ettertid innser jeg hvor utrolig mye smerte jeg kunne unngått ved å gitt slipp tidligere. ..

Lite man kan si for å hjelpe deg dessverre, du har jo fått alle rådene du trenger. Du vil ikke se det som er rett foran øynene dine. Når du plutselig en dag åpner øynene vil du bli kvalm av å se hvordan du har latt deg bli brukt over så lang tid. Så klart, kanskje han faktisk elsker deg og vil være med deg, vi kan jo ikke si at det ikke vil skje, men ærlig talt så er det svært lite som tyder på det. Du blir brukt, og du lar han bruke deg. Og hvorfor skal mannen endre noe når du så tydelig forteller han at han kan få alt han vil når som helst? Hvordan skal han få tid til å savne deg og til å kjenne på følelsene sine når Han ikke må?
Ikke fortsett sånn. Du er en dørmatte, ingenting annet.

Det lurer jeg også på...har du spurt om hvorfor han har appen?
Skjønner frustrasjonen din ang følelser...been there,done that... men fortsetter du så blir du knust! Vær sterk,kutt han ut!!
Du sier jo selv at verden går i tusen knas nå pga appen?
Hva vet du hva han holder på med når han ikke er med deg?

Back
Topp