Pause og TINDER...!

Har spiral :-) Pause og pause.. Vi er enige om at forholdet kan reddes, så vi prøver å være litt sammen selv om vi ikke bor sammen
Betyr ikke at uhell ikke kan skje ;)

Forholdet kan reddes? Av hvem? Han sitter jo på datingnettsider... Skal han ha i pose og sekk han da?

Vi hadde pause et par uker desember i fjor. Med tanke om vi egentlig ville være sammen. Men jeg holdt på litt med tinder...såg aldri på det som en direkte dating app. Mer uskyldig morro for å snakke med folk :)Samboeren min fikk seg nye jentevenner å festa litt mer enn normalt. Synes det må være lov jeg så lenge man ikke går over grenser? Vi var enig i at vi ikke hadde lov til å innlede fysiske forhold med noen så lenge alt var usikkert å det var ikke noe problem for noen av oss... kan ikke du bare spør hva han driver med å heller lage litt regler viss du ikke er komfortable med det? Tinder betyr ikke date;)

Desverre høres dette mer og mer ut som min eks. Han sa også sånne ting men i det han dro fra meg så var det rett til ny jente. Selv om jeg hadde full tru på at han dro hjem. Vi bodde ikke sammen noen gang men han nektet å flytte inn til meg. Og når det endelig ble slutt så ringte han meg hele tiden og angret osv. Ble endelig kvitt han når jeg ble sammen med mannen min. Sånne mannfolk er ikke noe å spare på.

Jeg syns ikke du skal finne deg i denne behandlingen, har lest en annen tråd av deg også..For meg er det enten eller, det å ha pause har jeg selv brukt når jeg var yngre som en feig måte å ende forholdet på sakte og rolig. Har han ikke i tillegg kjøpt seg eget hus? Syns du skal kutte helt ut sex og kosestunder, flott om dere kan møtes og ha det ålreit sammen for barnas skyld, men om han er så usikker på forholdet deres er det vel bedre å kutte helt? For begges del..

Virker som om han er på jakt etter noen andre, men holder på deg til han finner noen. Ikke la han drive sånn. Enten er det kun deg, eller så er det kun de andre. Tenk om han har sex med andre mens han har sex med deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg i hvert fall ikke hatt sex med han :(

Spør hvorfor han har Tinder. Spør om han er på jakt etter noen andre. Vær rett på sak, alltid.

Last edited:
Har du spurt han om hvorfor han har den appen?
Har spurt om han var medlem på Tinder, og da mente han at kompisen sa han måtte prøve dette. Spurte om han hadde kontakt med noen, så innrømte han at han hadde kontakt med ei... Mer vet jeg ikke, ble lei meg å dro.. Å nå har jeg ikke hørt noe fra han siden :-(

Det lurer jeg også på...har du spurt om hvorfor han har appen?
Skjønner frustrasjonen din ang følelser...been there,done that... men fortsetter du så blir du knust! Vær sterk,kutt han ut!!
Du sier jo selv at verden går i tusen knas nå pga appen?
Hva vet du hva han holder på med når han ikke er med deg?
Har spurt, og han sier en kompis mente han måtte prøve, men det var lite med liv i området hans.. Han innrømte at han har kontakt med noen, men vet ikke mer..

Har igrunn valgt å stole på han til nå, men nå blir jeg usikker..

Har spurt, og han sier en kompis mente han måtte prøve, men det var lite med liv i området hans.. Han innrømte at han har kontakt med noen, men vet ikke mer..

Har igrunn valgt å stole på han til nå, men nå blir jeg usikker..
Du må tenke på deg selv! Om han hadde brydd seg om deg,hadde han ikke lastet ned appen engang... han har deg rundt lillefingeren...riv deg løs før det blir værre :(
Vet det er tøft,men du kommer deg over det...

Betyr ikke at uhell ikke kan skje ;)

Forholdet kan reddes? Av hvem? Han sitter jo på datingnettsider... Skal han ha i pose og sekk han da?
Vi var begge enige at vi innerst inne VIL få det til å fungere, siden vi har stiftet familie.. Men nå er jeg bare usikker på om han virkelig vil det :-(

Vi hadde pause et par uker desember i fjor. Med tanke om vi egentlig ville være sammen. Men jeg holdt på litt med tinder...såg aldri på det som en direkte dating app. Mer uskyldig morro for å snakke med folk :)Samboeren min fikk seg nye jentevenner å festa litt mer enn normalt. Synes det må være lov jeg så lenge man ikke går over grenser? Vi var enig i at vi ikke hadde lov til å innlede fysiske forhold med noen så lenge alt var usikkert å det var ikke noe problem for noen av oss... kan ikke du bare spør hva han driver med å heller lage litt regler viss du ikke er komfortable med det? Tinder betyr ikke date;)
Joda, han sier selv han bare prøver ut, men sårer jo likevel.. Er jo ikke sammen, så kan ikke nekte han.. Han vil jo enda ha meg der og kose med meg, så har jo håp..

Har ikke prøvd Tinder selv, for har vært sammen med sambo siden før det ble til - men i følge mine studievenner (gutter) fra ifjor, så er Tinder synonymt med "pule-app"..

Tror nok ikke noe annet hjelper, enn å stille ham et ultimatum. Jeg kjenner lusa på ganga. Han får som flere påpeker, i pose og i sekk nå. Du kommer nok til å ende opp med knust hjerte uansett, er tullete å pine seg selv. Håper jeg tar feil, men tviler veldig. Saml sammen det du har av styrke og selvrespekt, be han om å respektere deg eller gå! Han kan ikke holde på sånn for alltid.

Joda, han sier selv han bare prøver ut, men sårer jo likevel.. Er jo ikke sammen, så kan ikke nekte han.. Han vil jo enda ha meg der og kose med meg, så har jo håp..
Du kan kanskje ikke nekte han tinder, men du kan nekte han sex med deg så lenge han har kontakt med andre. Tror dette er 3. tråden jeg leser fra deg om denne "pausen", og det virker som han får i både pose og sekk her og at du ikke klarer å se det selv. Du tar jo ikke til deg rådene du får her inne, så skjønner ikke helt hvorfor du oppretter disse trådene? Håper virkelig dere kutter denne halvveisgreia snart og enten blir sammen på ordentlig, eller går fra hverandre. Slik dere holder på nå er ikke bra for noen av de involverte.

Okei, så er dere ikke i noe forhold, og ikke noe forpliktet.
Men dere vil begge to at det skal fungere .....
Og han har (allerede) nå vet jeg ikke hvor lenge han har vært på tinder da, men fått kontakt med ei anna jente.. hva er det han vil med henne da? Drikke øl og se fotballkamper med??
Nei, her vil jeg råde deg til å la han gå......... :(

Jeg holdt meg alt for lenge til en samme type, og det ødela bare mer og mer for min del. Jeg så ingenting annet enn han, og alle advarte meg, men jeg stod på mitt..
Idag er jeg veldig glad for at eg valgte og kutte han ut, selv om han i lang tid etterpå kontaktet meg og prøvde.. Det ER tøft, men TENK på at drømmemannen din er der ute, og du slipper han ikke inn slik som du holder på nå!!! Jeg fant min, nemlig... :)

Last edited by a moderator:
Okei, så er dere ikke i noe forhold, og ikke noe forpliktet.
Men dere vil begge to at det skal fungere .....
Og han har (allerede) nå vet jeg ikke hvor lenge han har vært på tinder da, men fått kontakt med ei anna jente.. hva er det han vil med henne da? Drikke øl og se fotballkamper med??
Nei, her vil jeg råde deg til å la han gå......... :(

Jeg holdt meg alt for lenge til en samme type, og det ødela bare mer og mer for min del. Jeg så ingenting annet enn han, og alle advarte meg, men jeg stod på mitt..
Idag er jeg veldig glad for at eg valgte og kutte han ut, selv om han i lang tid etterpå kontaktet meg og prøvde.. Det ER tøft, men TENK på at drømmemannen din er der ute, og du slipper han ikke inn slik som du holder på nå!!! Jeg fant min, nemlig... :)
Huff, elsker han og barna våre over alt på jord.. :-(

Huff, elsker han og barna våre over alt på jord.. :-(
Skjønner at du elsker han, men syns du virkelig at du fortjener å bli behandlet på denne måten?

Før de førsta så vill eg senda deg en stor KLEM sikker ikkje lett.
Men nå må du velga vill du att han ska bruka deg nær han vill ha sex me deg. Sen sitta å prøva få fisk på tinder. Førstår att de gjør ont før du ælskar han men Før eller senare kommer du bli sårad. Han e ikkje værd deg.

Back
Topp