Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått så bra den siste mnd, og han er enig i det, så jeg har begynt å se positivt på ting igjen, men nå.. Gir jeg opp :-(Men kjære degholder det på enda
jeg vet ikke hva jeg skal si eller råde deg til.
Ja tinder er en datingapp. Desverre.
Han forlanger for mye av deg p det er på tide du står opp for seg selv. Han vill ha i pose å sekk å det er ikke ok!
Si nei! Det er endten eller..
Det er ikke noe godt for deg å holde på sånn![]()
![]()
UffHar gått så bra den siste mnd, og han er enig i det, så jeg har begynt å se positivt på ting igjen, men nå.. Gir jeg opp :-(
Uff, nei slik kan man ikke bli behandlet:/Men kjære degholder det på enda
jeg vet ikke hva jeg skal si eller råde deg til.
Ja tinder er en datingapp. Desverre.
Han forlanger for mye av deg p det er på tide du står opp for seg selv. Han vill ha i pose å sekk å det er ikke ok!
Si nei! Det er endten eller..
Det er ikke noe godt for deg å holde på sånn![]()
![]()
Vi bor ikke sammen men vi prøver å få forholdet til å fungereHar tydeligvis ikke fått med meg historien her. Men har dere pause i forholdet har man ikke regelmessig sex. Han (?) må enten velge å være i et forhold eller være fri og frank....
Har spiralDere har pause... Hvorfor har dere fremdeles sex? Hva skjer hvis du blir gravid?
For å være ærlig tror jeg at han sier det for at han skal ha deg i sin hule hånd.Har spiralPause og pause.. Vi er enige om at forholdet kan reddes, så vi prøver å være litt sammen selv om vi ikke bor sammen
Nei virkelig ikkeUff, nei slik kan man ikke bli behandlet:/