Patience needed..

Dette blir så spennende!! Skal de sette ovitrelle på deg også CD14? Godt å høre at bivirkningene har roet seg!! Ikke noe stas å gå med de... ❤️ Så rart med spotting da? Hm.. kanskje det er fra slimhinnene? Kan det være en bivirkning? Hihi ja nå har du jo lest det, men skjedd litt der inne :hilarious:
Nei, ingen ovitrelle her pga alle eggene så kom til å slippe :nailbiting: satser på at dobbel letrozol er nok :happy: ja, det var litt rart med spotting, men når jeg tenker litt tilbake så har jeg spottet før, noen dager etter tr, og rundt cd 18. Merkelig.

Ja :hilarious: nå er begge dere godt i gang med el, jeg kjenner presset :hilarious:

Nei, ingen ovitrelle her pga alle eggene så kom til å slippe :nailbiting: satser på at dobbel letrozol er nok :happy: ja, det var litt rart med spotting, men når jeg tenker litt tilbake så har jeg spottet før, noen dager etter tr, og rundt cd 18. Merkelig.

Ja :hilarious: nå er begge dere godt i gang med el, jeg kjenner presset :hilarious:
Nei det gir mening, du trenger vel ikke akkurat flere egg sånn sett! Satser på at det er nok ja ☺️ :gen014 :nailbiting:

Haha ja neste nå er deg! ❤️ Snaaart EL på deg og nå ☺️ og så rett inn i august :joyful:;)

Ser den. Jeg skulle egentlig ikke melde meg inn før jeg fikk el, så jeg var sikker på at el kom og hvilken gruppe jeg hørte til. Men så ble det en liten tur ned i kjelleren når tr kom den dagen jeg skulle starte på Letrozol, så jeg meldte meg inn :hilarious:

Leser at flere er inne på oppfølgning hos gyn når de tar letrozol, det skal ikke jeg. Rart. Håper enkel dose har god virkning på deg :love017

Hvilken cd er du på? Og dag med letrozol? :D
Nå er det cd 7 og akkurat tatt siste dosen med Letrozol!
Har nesten ikke merka noe som helst av det, annet enn en del vondt i eggstokkene på ettermiddagen :wtf: har tatt dem på kvelden før jeg legger meg i frykt for masse bivirkninger :joyful:

Gyn var superstreng på at jeg Måtte komme inn cd 10 for sjekk, siden hun ville sjekke om det funka og at det ikke ble for mange egg liksom. Har jo ikke lest om noen som har tatt enkel dose og det har funka, så kanskje hun bare vil ha meg der flere ganger heheh

Er veldig spent på dine vegne også! Denne gangen går det veien!
Hvordan går det med deg? Hvor ligger du i løypa?

Har nesten ikke merka noe som helst av det, annet enn en del vondt i eggstokkene på ettermiddagen :wtf: har tatt dem på kvelden før jeg legger meg i frykt for masse bivirkninger :joyful:

Gyn var superstreng på at jeg Måtte komme inn cd 10 for sjekk, siden hun ville sjekke om det funka og at det ikke ble for mange egg liksom. Har jo ikke lest om noen som har tatt enkel dose og det har funka, så kanskje hun bare vil ha meg der flere ganger heheh

Jeg tar enkel dose, funker som bare det, hatt 2-3 store follikler hver gang :) Så det er absolutt håp ;)

Haha må le litt av meg selv nå! :hilarious: du skriver at du har litt vondt i eggstokkene, jeg har ikke kjent noe og tenker med en gang at Letrozol ikke virker hos meg. Så leser jeg dette du skriver om flere egg på enkel dose og de under deg bekrefter. Alt som går gjennom hodet mitt de få sekundene "alle eggene som lå der, dobbel dose, mange modne egg på en gang - vi må droppe prøvingen denne gang" :hilarious::hilarious: det ble mye her nå :hilarious:

Men du starta tidlig på Letrozol da, jeg tar siste dose i morgen på cd 9. Har ikke kjent så mye, det første jeg gjør om morgenen er å svelge dem :hilarious: jeg har hatt litt murring og menssmerter de 2 siste dagene, sammen med spotting. Tenkte det var etter-dønning av mensen :confused004

Min gyn mente det ikke var fare for flere modne egg, det var veldig sjeldent med kun Letrozol, så jeg trengte ikke komme på kontroll. Hun er så travel, så det er ingen ledige timer før i slutten av året. Håper virkelig ikke det er mange egg som slipper!!

Håper enkel dose er nok for deg, så du får gullegget og spiren sitter!! Vi SKAL inn i august!!! :love017
Gøy at det bare er én dag mellom oss, håper vi får el nokså samtidig også :D

Cd 9 og siste dose med Letrozol er tatt :love017
symptomene jeg hadde var mild hodeverk de 2 første dagene. Dag 3-5 har jeg spottet, hatt menssmerter og murringer. Jeg vet ikke om det er pga letrozol eller fordi kroppen min er rar.
Jeg kjenner det jobbes på med kraftige murringer i dag. Nå begynner det å bli virkelig spennende!! :D

Det har vært litt knoting med temping de siste 3 dagene pga barna våkner til all døgnets tider :bored: håper de sover bedre fremover, så jeg får registrert mest riktig temp før el :joyful:

Screenshot_20231120_144653_FF App.jpg

Etter middag har jeg hatt smerter på venstre side, det kommer som sterke høgg ett par ganger i minuttet. Vondt faktisk!!

Kanskje noe EL som nærmer seg?? ☺️
Åååh JAAAA!!! :smiley-bounce022

Vi bør kanskje starte aksjelegging?? Så lenge siden vi har "stressa" med det at jeg har helt glømt at vi faktisk må gjør det for å bli gravid!!

Det er veldig plagsomt med alle el-symptomene, jeg blir så dårlig at sex frister ikke litt en gang. :banghead:

Åååh JAAAA!!! :smiley-bounce022

Vi bør kanskje starte aksjelegging?? Så lenge siden vi har "stressa" med det at jeg har helt glømt at vi faktisk må gjør det for å bli gravid!!

Det er veldig plagsomt med alle el-symptomene, jeg blir så dårlig at sex frister ikke litt en gang. :banghead:
Det er litt dårlig laga til av naturen da, er jo lissom da man skal ha mest lyst... Kjenner jeg slet med det denne runden selv, blir så sykt øm i underlivet at det gjør vondt. Håper det ikke blir så plagsomt for deg denne gangen. Lykke til med aksjelegging ☺️☺️ dette blir gøy!! :happy093

Det er litt dårlig laga til av naturen da, er jo lissom da man skal ha mest lyst... Kjenner jeg slet med det denne runden selv, blir så sykt øm i underlivet at det gjør vondt. Håper det ikke blir så plagsomt for deg denne gangen. Lykke til med aksjelegging ☺️☺️ dette blir gøy!! :happy093
Kroppen min vil nok ikke ha en nr 3 :hilarious: jeg blir så øm og oppblåst, føler meg dritstygg og vil bare være i fred. Fin kombo, liksom!!
Takk, da kjør vi :smiley-bounce022:love017

Første el test er tatt! Tenker å ta en til dagen bare for å sjekke ståa, leste at letrozol kan gi høye LH-verdier. Og pga pcos kan jeg få positiv i hytt og vær, så jeg går etter symptomene kroppen gir .

Spennende er det uansett :D

Screenshot_20231120_204224_Premom.jpg

Cd 11 - hormoner i ubalanse - Check :salut

El-symptomer: murringer, sint, gråter av ALT, ekkel i magen

Mangler: Øm/støl i magen, oppblåst og vond mage, "vil være i fred" følelsen, vondt for å drikke, sitte, gå.

Temping: Har ikke fått tempet de 2 siste dagene pga barna som holder meg våken mye om natten

El-test: Testen i går ble på 0.79 i premom, men det er nok pga pcos.

Jeg har lest tilbake i notater, fra de tidene jeg hadde el. :hilarious: jeg fikk el-symptomer ca 4 dager før el, så det er fremdeles noen dager igjen her. Men jeg kjenner det jobbes på i magen, så jeg er veldig spent på når det skjer mer. I dag er jeg veldig hormonell, det pleier jeg å bli rundt el, men mangler fremdeles de største symptomene. Spottingen forsvant i går :)

Edit: jeg er veldig kvalm!! Det er også (dessverre) et el symptom hos meg! Startet i går kveld, og fortsetter i dag. Håper jeg kjenner ømhet i magen snart også. Xxxx

Last edited:

Mangler: Øm/støl i magen, oppblåst og vond mage, "vil være i fred" følelsen, vondt for å drikke, sitte, gå.

Temping: Har ikke fått tempet de 2 siste dagene pga barna som holder meg våken mye om natten

Jeg har lest tilbake i notater, fra de tidene jeg hadde el. :hilarious: jeg fikk el-symptomer ca 4 dager før el, så det er fremdeles noen dager igjen her. Men jeg kjenner det jobbes på i magen, så jeg er veldig spent på når det skjer mer. I dag er jeg veldig hormonell, det pleier jeg å bli rundt el, men mangler fremdeles de største symptomene. Spottingen forsvant i går :)
Er så spennende å følge med! Håper dette er gode tegn!! Så kjekt at du kan gå tilbake og lese notater fra tidligere EL :love017

Er så spennende å følge med! Håper dette er gode tegn!! Så kjekt at du kan gå tilbake og lese notater fra tidligere EL :love017
Håper håper :smiley-angelic001 skulle gjerne hatt flere el'er å sett tilbake på, men det gir en liten pekepinne ihvertfall :happy:

Åh, nå skal det skje! :Heartred

Litt sånn krise her nå... Black friday og jeg er ikke gravid en gang!!! Har sååå lyst å shoppe!!! :arghh::arghh: hvis jeg (for en gang skyld) får viljen min nå, så får jeg baby i august og da får jeg ikke black friday tilbud i tide!!! KRISE!
Moonboon pakke til 5980,- liksom...

Litt sånn krise her nå... Black friday og jeg er ikke gravid en gang!!! Har sååå lyst å shoppe!!! :arghh::arghh: hvis jeg (for en gang skyld) får viljen min nå, så får jeg baby i august og da får jeg ikke black friday tilbud i tide!!! KRISE!
Moonboon pakke til 5980,- liksom...
Hva er moonboon? Lenge siden jeg hadde baby i hus, forstår jeg :hilarious:

Hva er moonboon? Lenge siden jeg hadde baby i hus, forstår jeg :hilarious:
Samme her, jeg har sneket i andre termingrupper siden januar, så jeg har nøstet opp litt :hilarious: dette er vist en lifesaver, så denne trenger jeg :hilarious: den har motor også

Screenshot_20231122_203024_Samsung Internet.jpg

Back
Topp