Patience needed..

CD 1 - jepp, i dag som jeg skulle startet på Letrozol kom tr. Så da rykket jeg tilbake 4 dager. Oppstart med Letrozol er torsdag.

hadde ingenting i natt, men da jeg satte meg på do i morges kom friskt blod, så da ble det CD 1 i dag. På en måte greit å komme på cd 1 først, men på en annen måte dritt. Er så lei av den ventingen! Men nå VET jeg ihvertfall at det blir Letrozol på torsdag.

Fremdeles i dritthumør, men får prøve å gjøre det beste utav det. Det er jo farsdag i dag.
Utrolig kjipt å måtte vente enda lenger! :sorry: Men som @Alma<3 så fint sier nå blir det pusset opp og rensket ut - fint og nytt for en liten spire å feste seg i:Heartred

Cd 3, 2 dager til dobbel dose Letrozol

Tenk, jeg er på cd 3 og blør fremdeles!! Dette er den lengste mensen jeg har hatt siden januar. Har vel bare hatt mensen 6 ganger, da, men :hilarious: de andre gangene har jeg blødd i 1-2 dager. Dette gir meg selvfølgelig litt håp om at gynekologen tok litt feil i hvor "død" kroppen min er :shy:

Jeg har hatt PMS fra en annen verden denne gang!! Det er helt grusomt!! Er så glad for at mannen kjenner meg så godt og vet at det ikke er meg:hilarious: han smiler bare til meg og sier "kom til meg så jeg kan kose på deg" så får jeg flere timer med koz ❤️❤️

Bare i morgen igjen, så kan jeg starte på letrozol :hello2 tok de frem i dag, bare for å friste meg selv litt :hilarious:
Termometeret ligger også klart på nattbordet, venter bare til tr har sagt adjø :cya

Cd 3, 2 dager til dobbel dose Letrozol

Tenk, jeg er på cd 3 og blør fremdeles!! Dette er den lengste mensen jeg har hatt siden januar. Har vel bare hatt mensen 6 ganger, da, men :hilarious: de andre gangene har jeg blødd i 1-2 dager. Dette gir meg selvfølgelig litt håp om at gynekologen tok litt feil i hvor "død" kroppen min er :shy:

Jeg har hatt PMS fra en annen verden denne gang!! Det er helt grusomt!! Er så glad for at mannen kjenner meg så godt og vet at det ikke er meg:hilarious: han smiler bare til meg og sier "kom til meg så jeg kan kose på deg" så får jeg flere timer med koz ❤️❤️

Bare i morgen igjen, så kan jeg starte på letrozol :hello2 tok de frem i dag, bare for å friste meg selv litt :hilarious:
Termometeret ligger også klart på nattbordet, venter bare til tr har sagt adjø :cya
Haha, litt samme følelse som jeg har ang progesterontilskuddet jeg skal begynne på, fant det frem igår og skal begynne på det ikveld :p

Haha, litt samme følelse som jeg har ang progesterontilskuddet jeg skal begynne på, fant det frem igår og skal begynne på det ikveld :p
Hehe, Det gir jo litt glede! Ser at det går fremover :joyful:

Hehe, Det gir jo litt glede! Ser at det går fremover :joyful:
Ja, jeg er så spent på om jeg får effekt av det :bag: :p og kommer visstnok til å føle meg gravid av å gå på det, så kan ikke stole på symptomer i dpoland :p
Tenk, snart bare 1dag til du også kommer deg noe vei!! :D

Ja, jeg er så spent på om jeg får effekt av det :bag: :p og kommer visstnok til å føle meg gravid av å gå på det, så kan ikke stole på symptomer i dpoland :p
Tenk, snart bare 1dag til du også kommer deg noe vei!! :D
Så gøy vi er flere som prøver nye hjelpemiddler :D det blir spennende å se! Utrolig gøy om vi alle kom til august 2024 gruppen sammen :love017
Stemmer, ser flere skriver om symptomene på progresteronen. Håper ikke du blir veldig plaget :)
Ja tenk det! ENDELIG!!! :hilarious:

Så gøy vi er flere som prøver nye hjelpemiddler :D det blir spennende å se! Utrolig gøy om vi alle kom til august 2024 gruppen sammen :love017
Stemmer, ser flere skriver om symptomene på progresteronen. Håper ikke du blir veldig plaget :)
Ja tenk det! ENDELIG!!! :hilarious:
Må beholde optimismen og håpet om at vi alle kommer inn i august :D

Cd 5
Dag 1 med dobbel letrozol
Symptomer: mild hodeverk

Da var jeg ENDELIG i gang med Letrozol, og jeg er SUPER spent!! Jeg er så fornøyd men mensen denne gang, jeg blødde i 3,5 dag!! Tidligere har den forsvunnet på cd 2. Jeg har fremdeles litt rester i dag. Så dette tar jeg som et godt tegn :D

Jeg fikk også tempet i dag, god start på en ny pp :happy:

Cd 5

Da var jeg ENDELIG i gang med Letrozol, og jeg er SUPER spent!! Jeg er så fornøyd men mensen denne gang, jeg blødde i 3,5 dag!! Tidligere har den forsvunnet på cd 2. Jeg har fremdeles litt rester i dag. Så dette tar jeg som et godt tegn :D

Woho, endelig igang!! :Heartred

Cd 5

Endelig i gang! ❤️ Som jeg heier på ei lita spire for deg fort! ❤️

Cd 5

Hurra!!! Endelig!! Aiaiai dette blir spennende! ☺️❤️ Håper hodepinen ikke blir for ille ❤️

Jeg er SÅ glad for at du laget denne tråden! Vi ligger ganske så likt med Letrozol nu! Jeg tulla til Proveraen, men fikk TR åkke som, så da tenkte jeg jaja, da får vi spise Letrozol tidligere enn planlagt!

August, here we come alle mann!

Jeg er SÅ glad for at du laget denne tråden! Vi ligger ganske så likt med Letrozol nu! Jeg tulla til Proveraen, men fikk TR åkke som, så da tenkte jeg jaja, da får vi spise Letrozol tidligere enn planlagt!

August, here we come alle mann!
Så kjekt!! :D og så gøy at vi følger hverandre i kuren! Dette blir en meget spennende pp!! Vi SKAL til august 2024 :excited001:love017
Er du i ikm uke 50 gruppa?

Så kjekt!! :D og så gøy at vi følger hverandre i kuren! Dette blir en meget spennende pp!! Vi SKAL til august 2024 :excited001:love017
Er du i ikm uke 50 gruppa?
Nei, har ikke turt å melde meg inn før etter gyn-besøk på fredag for å se om det funka. Tar bare enkel dose, så prøver å holde forventningene nede! :happy:

Spent på hvordan det går med deg❤️
Så kjekt ❤️ her går det fint. Er på cd 7 og dag 3 med letrozol. Ingen bivirkninger i dag :D men nå i kveld spotter jeg litt lyst rødt når jeg er på do :confused005
Må inn å lese hos deg nå, el minutt for minutt :hilarious::D

Nei, har ikke turt å melde meg inn før etter gyn-besøk på fredag for å se om det funka. Tar bare enkel dose, så prøver å holde forventningene nede! :happy:
Ser den. Jeg skulle egentlig ikke melde meg inn før jeg fikk el, så jeg var sikker på at el kom og hvilken gruppe jeg hørte til. Men så ble det en liten tur ned i kjelleren når tr kom den dagen jeg skulle starte på Letrozol, så jeg meldte meg inn :hilarious:

Leser at flere er inne på oppfølgning hos gyn når de tar letrozol, det skal ikke jeg. Rart. Håper enkel dose har god virkning på deg :love017

Hvilken cd er du på? Og dag med letrozol? :D

Så kjekt ❤️ her går det fint. Er på cd 7 og dag 3 med letrozol. Ingen bivirkninger i dag :D men nå i kveld spotter jeg litt lyst rødt når jeg er på do :confused005
Må inn å lese hos deg nå, el minutt for minutt :hilarious::D
Dette blir så spennende!! Skal de sette ovitrelle på deg også CD14? Godt å høre at bivirkningene har roet seg!! Ikke noe stas å gå med de... ❤️ Så rart med spotting da? Hm.. kanskje det er fra slimhinnene? Kan det være en bivirkning? Hihi ja nå har du jo lest det, men skjedd litt der inne :hilarious:

Back
Topp