pastella

x1x*isa*

Forelsket i forumet
du som har erfaring med pergotime ( og andre ? )

eg har fått så vanvittig med hetebyer..har du det? og så stikker det i høgre sida, og veldig rett under navelen liksom..

noken erfaringer?? [:)]

Nei ingen erfaring! Hadde ingen plager når jeg gikk på pergotime jeg. Anna enn kanskje kroppen lurte meg med å sende ut en masse signaler som går ann å tolke som graviditet, men det får jeg jo svar på i dag eller de nærmeste dagene.
Når skal du ha el? Kanskje det er el?

Dette står i felleskatalogen om birvirkninger som forekommer ofte!

Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Gastrointestinale: Kvalme og oppkast, buksmerter. Psykiske: Anspenthet, søvnproblemer. Sirkulatoriske: Hetetokter. Syn: Synsforstyrrelse. Urogenitale: Ovarial forstørrelse eller cyster, som kan gi komplikasjoner i form av adnexal torsjon. Øvrige: Hodepine, svimmelhet.

Hu har ikke kommet enda... Men jeg er rimelig sikker på at hu kommer i dag så har på bind jeg... Sjekka akkurat og det var enda ikke noe blod der da...

For ikke å snakke om meg da Pastella som hadde en hel mensen runde etter at jeg ble gravid....
Åååå kor jeg håper på dine vegne!!!

Klem

Åh dere er så søte altså!!!
Om ikke mensen har kommet til helga så skal jeg ta test da... Men jeg trur ikke det er nødvendig for å si det sånn!!!

[:D]Det er ikke enkelt å prøve å sitte i kryss,men jeg krysser hele meg for at du har lykkes!-Prøver å få bikkja til å krysse labbene...[:D]

Hei Pastella![;)]

Vil bare ønske deg lykke til! Kanskje du gjør det rette nå, å være skikkelig pessimist!
Det var jo det Godhjerta gjorde. [;)]

Klem fra meg.

håper så inderlig at du er gravid pastella[:)][;)]

Åh Theresemor.. Æ har fingran kryssa for dæ vennen! Håpe virkeli at den sitt den her måneden! *kjæmpeklem* (Æ kreve at du hold mæ oppdatert)

Takk godhjerta! Takk Lindaen!!!
Dere får løpende oppdatering!!!
Dette er rart altså!! Har gått i to uker og bare verka etter å teste, men i dag har jeg IKKE lyst!!! Jeg er så ufattelig redd for å se det i øynene at jeg ikke er gravid denne mnd heller!!!
det er fortsatt bare masse utflod i bindet!
Er veldig glad jeg har tatt på bind i dag for det har faktisk flomma utflod!!!

Linda!!! Jeg vil ha OSTEKAKE i dag... HINTHINT

HVA ER PERGOTIME? Mulig jeg spør dumt, men er grønn på det temaet..

Neida det er ikke dumt å spørre om det!
Det er medisiner som får i gang eggproduksjon! Hormoner altså

Hmm.. Ostekake hørtes ikkje så ille ut! Men e du sikker på at d ikkje va i mårra du ville ha d? *blinkblink*

Det må bli seint i mårra i tilfelle...

Kor seint da? Eirik e ferdi halv 11 truuur æ.. ekkje helt sikker!

Etter 7?

D e jo ikkje så seint da.. Men du må nok hente mæ som vanli[&:]

I will... Bilen har fått på seg pigger å nå så da går det jo bra å kjøre bil å...

Back
Topp