Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei ingen erfaring! Hadde ingen plager når jeg gikk på pergotime jeg. Anna enn kanskje kroppen lurte meg med å sende ut en masse signaler som går ann å tolke som graviditet, men det får jeg jo svar på i dag eller de nærmeste dagene.
Når skal du ha el? Kanskje det er el?
Dette står i felleskatalogen om birvirkninger som forekommer ofte!
Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Gastrointestinale: Kvalme og oppkast, buksmerter. Psykiske: Anspenthet, søvnproblemer. Sirkulatoriske: Hetetokter. Syn: Synsforstyrrelse. Urogenitale: Ovarial forstørrelse eller cyster, som kan gi komplikasjoner i form av adnexal torsjon. Øvrige: Hodepine, svimmelhet.
Hu har ikke kommet enda... Men jeg er rimelig sikker på at hu kommer i dag så har på bind jeg... Sjekka akkurat og det var enda ikke noe blod der da...
Takk godhjerta! Takk Lindaen!!!
Dere får løpende oppdatering!!!
Dette er rart altså!! Har gått i to uker og bare verka etter å teste, men i dag har jeg IKKE lyst!!! Jeg er så ufattelig redd for å se det i øynene at jeg ikke er gravid denne mnd heller!!!
det er fortsatt bare masse utflod i bindet!
Er veldig glad jeg har tatt på bind i dag for det har faktisk flomma utflod!!!