Passert termin

Ah, det er jo nesten enda verre, for da har du sikkert forventet at det skulle skje før termin i tillegg… Tror jeg tenker litt ekstra på det fordi det nå blir desember og masse ekstra styr å forholde seg til med barnehageplass og permisjon og sånn

Jeg ønsker dere alle masse lykke til og håper at dere føder snart :Heartred Jeg hadde ingen tegn til at noe skulle skje da jeg skrev dette innlegget, men fødte kun 2 dager senere, 3 dager over termin. Egentlig ikke så lenge over da, men dagene føles lange når terminen er passert..

Ah, det er jo nesten enda verre, for da har du sikkert forventet at det skulle skje før termin i tillegg… Tror jeg tenker litt ekstra på det fordi det nå blir desember og masse ekstra styr å forholde seg til med barnehageplass og permisjon og sånn
Det er så merkelig det med at desemberbarn skal være de eneste i sitt årskull som ikke er sikret barnehageplass. Så dumt at dette skal medføre ekstra stress rundt fødselen. Ønsker deg lykke til :Heartred

Off ja, det er stress med tanke på barnehageplass! Heldigvis har vi en besteforelder her som skal være dagmamma fram til barnet får barnehageplass! Så vi er superheldige. Sykt kjipt at de få dagene man føder over termin fører til barnehagestart opptil 8 måneder senere!

Ja, ganske sprøtt - så her fleiper vi med at det må bli en lillesøster eller lillebror ganske tett på så jeg kan ta litt tidlig sykemelding/svangerskapspermisjon og få det til å gå opp på den måten. Men det løser seg nok for vår del også, vi har bare valgt å ikke planlegge for det
Kjente første tegn til begynnende rier ganske nøyaktig midnatt i månedsskiftet, så hun er snaue 20 timer «forsinket» til barnehageplass - men frisk og nydelig, som tross alt er det eneste som betyr noe ❤️

Back
Topp