Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ingen tegn til at noe skulle skje da jeg skrev dette innlegget, men fødte kun 2 dager senere, 3 dager over termin. Egentlig ikke så lenge over da, men dagene føles lange når terminen er passert..Det er så merkelig det med at desemberbarn skal være de eneste i sitt årskull som ikke er sikret barnehageplass. Så dumt at dette skal medføre ekstra stress rundt fødselen. Ønsker deg lykke tilAh, det er jo nesten enda verre, for da har du sikkert forventet at det skulle skje før termin i tillegg… Tror jeg tenker litt ekstra på det fordi det nå blir desember og masse ekstra styr å forholde seg til med barnehageplass og permisjon og sånn

Off ja, det er stress med tanke på barnehageplass! Heldigvis har vi en besteforelder her som skal være dagmamma fram til barnet får barnehageplass! Så vi er superheldige. Sykt kjipt at de få dagene man føder over termin fører til barnehagestart opptil 8 måneder senere!Ah, det er jo nesten enda verre, for da har du sikkert forventet at det skulle skje før termin i tillegg… Tror jeg tenker litt ekstra på det fordi det nå blir desember og masse ekstra styr å forholde seg til med barnehageplass og permisjon og sånn