Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nemlig, det er det jeg tenker på...Pass er vel også det eneste som gjelder som legitimasjon i Tyskland, det gjør ikke norsk bankkort![]()
Bummer. Hva er da vitsen med Schengen![]()
Kan jo være jegmøter noen i godt humør på passkontoret og får pass alikevell da.
De har vistnok funnet ut at de skal bli strengere på dette med å vise øret, det skal gjelde også de som ikke viser det til vanlig, så jeg ønsker ikke pass på de premissene. Jeg skal ikke behøve kle av meg.Hvorfor skulle du ikke få pass?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Passbilder skal jo være så nøytrale som mulig. Så du må nok bare føye deg etter reglene som gjelder, ellers så kan du nok bare glemme å få passDe har vistnok funnet ut at de skal bli strengere på dette med å vise øret, det skal gjelde også de som ikke viser det til vanlig, så jeg ønsker ikke pass på de premissene. Jeg skal ikke behøve kle av meg.
Tydeligvis må jeg nok bare glemme det.Passbilder skal jo være så nøytrale som mulig. Så du må nok bare føye deg etter reglene som gjelder, ellers så kan du nok bare glemme å få pass
Sent from my iPhone using BV Forum
Dette var jo ikke ett problem for to uker siden, de har jo plutselig startet med det. Før spurte de om man brukte hodeplagg hele tiden, og aldri viste ørene, og når man da sa ja, så var det greit.Det har vel noe med at man ikke skal kunne bruke bilder hvor hår f.eks henger over ører og deler av ansiktet. Og hvis du ikke kan ta av hodeplagg for et passbilde så må du nesten bare stå over da... Slik er reglene for alle, holdt på lenge med å få et brukbart bilde av dattera vår mtp på hår og se rett frem osv... Men slik er det bare, og det er nok en grunn til at det er blitt så strengt tenker jeg så det syns jeg man skal følge...