Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: UneMi
tusen takk, snupper[:D]da får vi komme oss til politiet. jeg somhåpet jeg var ferdig med de for en stund. så feil kan man ta[8D]
Tuuusen takk juligullet09[:D][:D]da skal jeg tusle meg inn på politiets sider. må jeg ha med eget bilde eller kan jeg ta det ho politiet?
Ja, ohbaby, ser ut som jeg må dra meg inn til sandnes:D men, er da ikke verdens undergang det,savner sandnes litt[8D]
tusen takk, snupper[:D]da får vi komme oss til politiet. jeg somhåpet jeg var ferdig med de for en stund. så feil kan man ta[8D]
ORIGINAL: *blomsterpia*
Vi tok bilde av snuppa i automaten hos Politiet, alt gikk på data der i forbindelse med pass så vi kunne ikke ta med bilde selv. Dette var i januar, og allerede har hun forandret seg mye i forhold til bildet[:D]
ORIGINAL: *blomsterpia*
Vi tok bilde av snuppa i automaten hos Politiet, alt gikk på data der i forbindelse med pass så vi kunne ikke ta med bilde selv. Dette var i januar, og allerede har hun forandret seg mye i forhold til bildet[:D]
aaaaah. Tror jeg må til sandnes for å fikse passet, vet de har sånn fotoboks der. Kan jo høre med de når jeg dukker opp[8D] men, må jeg ha med fødselsatestn hennes? I ryddekaoset finner jeg den ikke igjen[&:][8|]