pass til barn

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Er det ikke sånn at de små MÅ ha eget pass når vi skal ut på "lengre" flyturer? Sambo mente at ella kunne fly på våres pass. jeg mente at hu måtte ha eget. hva stemmer?

ja, det var liksom det jeg også trodde. ser jo det er flere her inne som har ordnet pass til miniene.

men,omdet er fordi de må eller syns det er greit er en annen ting,hehe. holder på å bestille bryllupsreise, litt greit å ha ting under kontroll med pass da[8D]

De må ha eget pass... Dere må begge med på politistasjonen .. ha med passbilde ...[:D][:D][:D]
Det varer i 2 år [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

De må ha eget pass... Dere må begge med på politistasjonen .. ha med passbilde ...[:D][:D][:D]
Det varer i 2 år [:D][:D][:D]

Evt ha fullmakt og legitimasjon med fra samboeren din :)

tusen takk, snupper[:D]da får vi komme oss til politiet. jeg somhåpet jeg var ferdig med de for en stund. så feil kan man ta[8D]

ORIGINAL: UneMi

tusen takk, snupper[:D]da får vi komme oss til politiet. jeg somhåpet jeg var ferdig med de for en stund. så feil kan man ta[8D]

men godt dette blir bare kos da ;) husk å sjekk åpningstider, de stenge nemlig ofte kl 1400 her i området, ligger en fullmakt-mal på politi.no og så på pass, så helt til høyre :-)

stenger grisetidlig her,utrolig upraktisk,så er bare å ta formiddagsturen inn til sandnes! :)

dette er faktisk en av oppgavene våre i dag også.
skal jo til syden om en mnd, og vesla må ha sitt første pass og de to store må ha nytt.....

koster 270kr pr stk tror når de er barn.

ja det gjør det til ca 10 årsalderen leste jeg et sted..

Tuuusen takk juligullet09[:D][:D]da skal jeg tusle meg inn på politiets sider. må jeg ha med eget bilde eller kan jeg ta det ho politiet?

Ja, ohbaby, ser ut som jeg må dra meg inn til sandnes:D men, er da ikke verdens undergang det,savner sandnes litt[8D]

de tar bilder på alle sånne steder, men det er ofte vanskelig å få tatt bilde av et så lite barn riktig, så noen steder ønsker de at dere har med bilde selv. og da anbefales det å gå til en fotograf å få tatt passbiler. koster drøyt 100kr tror jeg.

Tuuusen takk juligullet09[:D][:D]da skal jeg tusle meg inn på politiets sider. må jeg ha med eget bilde eller kan jeg ta det ho politiet?

Ja, ohbaby, ser ut som jeg må dra meg inn til sandnes:D men, er da ikke verdens undergang det,savner sandnes litt[8D]

np![:)] men ta bilde på forhånd hos en fotograf, hos politiet her ville de ikke ta bildet før barna var over 6 år

da skal jeg ta hos en fotograf. best å fådet skikkelig:)

[:D][:D]

Vi tok bilde av snuppa i automaten hos Politiet, alt gikk på data der i forbindelse med pass så vi kunne ikke ta med bilde selv. Dette var i januar, og allerede har hun forandret seg mye i forhold til bildet[:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Vi tok bilde av snuppa i automaten hos Politiet, alt gikk på data der i forbindelse med pass så vi kunne ikke ta med bilde selv. Dette var i januar, og allerede har hun forandret seg mye i forhold til bildet[:D]

aaaaah. Tror jeg må til sandnes for å fikse passet, vet de har sånn fotoboks der. Kan jo høre med de når jeg dukker opp[8D] men, må jeg ha med fødselsatestn hennes? I ryddekaoset finner jeg den ikke igjen[&:][8|]

ORIGINAL: *blomsterpia*

aaaaah. Tror jeg må til sandnes for å fikse passet, vet de har sånn fotoboks der. Kan jo høre med de når jeg dukker opp[8D] men, må jeg ha med fødselsatestn hennes? I ryddekaoset finner jeg den ikke igjen[&:][8|]

Må ha med fødselsattesten ja. Om du ringer Folkeregisteret får du sikkert en ny i posten på null komma niks.

trallaaalaaa, sitte i telefonkø til folkeregisteret er morrooooooooooo. håper de ikke sender det veeeeeeeldig seint da. skal liksom reiste hjemmover 21mai:p

Da har vi ordna pass til alle 3 barna!

De to store tok bilde i sånn digital automat, og snuppa måtte i fotoboks på politistasjonen. Her var det ikke lenger lov å ta passbilder hos fotograf....

Alt gikk veldig greit. De regnet to ukers leveringstid på passene, pga helligdager... (regner jo 10 virkedager)

Back
Topp