Pasienthotell

¤Luga¤

Gift med forumet
Noen som har vært på det etter fødsel og vil dele erfaringer??[:)]

Jeg var først på barsel og så på hotellet og jeg elska å være på hotellet... Fikk gjøre som jeg ville egentli begge plassene, men alikevel føltes det som det var mer fritt på hotellet...

Det var hele tida en barnepleier og jordmor å spørre på hotellet og følte det var mye tryggere enn å ha mange å forholde meg til på barsel hvor jeg syns alt bare var rot og masse bråk på 4 manns rom...

Slappa mye mer av på hotellet på eget rom!!!

Pasienthotell anbefales! Var på p.hotell med nr 3 og nr 6. Definitivt det beste. Eget bad, tv og fred og ro på natta. Bare deg selv og din egen baby å tenke på.

jeg var på hotellet etter bege fødselne kunne ikke tenkt meg å lagt ett annet ted..ble godt tatt vare på med god oppfølging hadde eget rom med eget bad og tv..å ikke minst samboer kunne ligge der,kunne ha besk når jeg ville å det var den sinnsyke gode buffene til frokost,lunsj,middag og kvelds[8D][8D][8D]

Høres ut som de fleste har gode erfaringer. Det er godt å høre. Her jeg skal føde har jeg enmlig ikke noe valg hvis alt er bra med meg og baby. Så er veldig spent!

Fler som dele erfaringer?[:)]

Back
Topp