Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var først på barsel og så på hotellet og jeg elska å være på hotellet... Fikk gjøre som jeg ville egentli begge plassene, men alikevel føltes det som det var mer fritt på hotellet...
Det var hele tida en barnepleier og jordmor å spørre på hotellet og følte det var mye tryggere enn å ha mange å forholde meg til på barsel hvor jeg syns alt bare var rot og masse bråk på 4 manns rom...
Pasienthotell anbefales! Var på p.hotell med nr 3 og nr 6. Definitivt det beste. Eget bad, tv og fred og ro på natta. Bare deg selv og din egen baby å tenke på.
jeg var på hotellet etter bege fødselne kunne ikke tenkt meg å lagt ett annet ted..ble godt tatt vare på med god oppfølging hadde eget rom med eget bad og tv..å ikke minst samboer kunne ligge der,kunne ha besk når jeg ville å det var den sinnsyke gode buffene til frokost,lunsj,middag og kvelds[8D][8D][8D]
Høres ut som de fleste har gode erfaringer. Det er godt å høre. Her jeg skal føde har jeg enmlig ikke noe valg hvis alt er bra med meg og baby. Så er veldig spent!